Välkommen Juni

 
 Tänk att årets 1:a sommarmånad har gjort sin enté idag! 
Here’s some more photos from our  kitchen today 
 
 
Hey babes!
Välkommen 1 Juni !! 
Hej min vän. Hoppas att du har haft en strålande dag
1 juni, och känner ett slags lyckorus i kroppen. Juni är här sommarens första sommarmånad 
 
Tänkte mest kika in för att säga hej eftersom jag hoppar i kojset direkt efteråt 
Sena natten här igen och ja nattugglan,,,,, här sitter jag 
 
En trött gnällig tant sitter här och nä jag fattar inte heller varför hon inte lägger sej 
gnällig pga. himla massa värk överallt  ( väderomslag igen ?? )  knävärk och ryggen suck det tar aldrig slut 
Men ja det är min sida och ja MÅSTE Gnälla ut det lite nu  GNÄLLLLLLLLL
 
 
Vi har haft en rätt så fin dag här idag lite svalare men åndå SOL ! 
Lycklig blir jag .. 
Äntligen får vi säga "DET ÄR SOMMAR!"
Underbart härligt!
Då solen skiner  och fåglarna kvittrar..precis som det ska då det är
S. O. M. M. A. R. 
 
 
Nu sååå 
Nattis kramen när det är dax så nu hoppar jag emellan de vita och hoppas på att få sova i natt 
 
Önskar dig en alldelens   f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.   Fredag fylld av kreativitet och en JUNI fylld av solsken, glädje, feelgood & lyckliga stunder!
Det är nu sommaren 2017 startar så ta tillvara den!                 :) 
 
 Pussar , Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
#1 / / j:

Fina bilder!!

#2 / / Netti Starby:

Jag säger också välkommen sommar och du får ha en fin dag! <3 Kramis

#3 / / Annelie:

Visst måste vi få gnälla på både fejjan och våra bloggar,, passar det inte folk att läsa.. ja då äré bara att hoppa vidare.

Vi har strålande sol utanför våra fönster idag också (2/6), verkar inte vara samma blåst idag som igår.
Men, jag var inte utanför dörren igår, blir inget idag heller.
Är ju på G att bli sjuk IGEN... fasen, tycker inte jag är nå annat.
Å som grädde på moset, så kommer förkylningsastman direkt, fick puffa mig igår kväll, har hostat lite skällande hosta inatt.. *SUCK*
Men, bättre nu än till midsommar.

Trevlig Helg.. // Kramar Annelie

#4 / / elin stridh:

lasagne är ju så gott :D

#5 / / elin:

Sv: Nej vi köper den i små förpackningar som egentligen ska ligga frysta i kylen! säger också välkommen sommar<3

#6 / / Dixi Wonderland:

Nu hoppas jag att sommardagarna går långsamt så att inte sommaren försvinner :)

#7 / / Mirre - Sweetwords:

Härligt att juni börjat

#8 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

sommaren är verkligen efterlängtad!! :D :D

#9 / / Mikaela:

Vilka härliga bilder :)

Det är helt sjukt att det redan är juni! Vart tog året vägen liksom!? Men är så himla glad över att det är sommar nu!

#11 / / starsinlife.blogg.se:

Så underbart med SOMMAR ♡♡

#12 / / Natalia:

Så fint!!

#13 / / Natalia:

Så fint!!

#14 / / Kattis:

Ja nu hoppas vi verkligen att sommaren drar igång på riktigt!:D Fina bilder som vanligt och hoppas du har en riktigt härlig fredag! Kram

#15 / / Louise:

Ni har det så fint! :)

#16 / / Heléna:

Så härliga bilder! Ja visst är det underbart att det är juni så man äntligen kan få säga att det är sommar :D Vi har strålande solsken här, men det är rätt kallt i luften idag. Hoppas du får en riktigt fin fredag :D Kram <3

#17 / / Alice Lindström:

Vad fina bilder!

#18 / / Petra:

Nu hoppas jag sommaren går väldigt långsamt och att vi snart får riktig sommarvärme igen,vaknade till 6 grader usch ingen värme i denna blåst tur vi har sol 😎Kramar o så fint du pyntat så fint med glasburkar att göra till vaser 🌸🌸

#19 / / Johanna Utterberg:

Äntligen är sommar-månaderna här, så skönt! :D Hoppas du får en fin helg! Kram

#20 / / Days by Johanna:

Ja nu är det sommar :)

#21 / / Amanda:

Gud vad fint du har det<3

#22 / / Sussi:

Fina bilder på ett fint kök :)
I natt var man inte säker här på att det verkligen var sommar. Vi hade endast 3 grader. Frös som bara den när jag skulle till jobbet tidigt i morse. Vi får hoppas det bättrar på sig. Vill ha värme nu :)
Kram

#23 / / Natalia Richardson:

Jättefina bilder.
Hoppas du fick sova utan problem. Trevlig helg,kram.

Så underbart och så välkommet :D