Love Peace & joy

 
 
 
Meeeen HUR fint är det inte med dessa underbara Blomster   ?     = Sommar 
 
 
Idag har jag en lugn söndag hemma.
 
Har ni haft en fin helg vänner ? Allt väl hos er då ?
Regnet har öst stora delar utav dagen om jag har sommar feeling  ?? Nä inte det minsta suck 
 
Här smattrar regnet utanför  ännu fönstren så jag tände ljus och myser Det   Känns ju som höst här minst
 
Ja mina fina tyvärr har ja inte jätte fina bilder att visa då man för det mesta sitter fastlimmad med rumpan i soffan  för utav kryckorna får ja bara mera ryggvärk och för att inte tala om armarna -Fy va ja gnäller hahah nä usch de är skönt att ha det gjort men ja är inte så stark ännu känner mina spagettiben he he 
 
Har haft underbar kvalitetstid med min finaste familj Det är sån som gör att man orkar ite till 
Jo Tackar som frågar alla fina ni 
Jag har ingen direkt feber haft eller ja ingen som är något lite förhöjd o lite varm men nä känns skönt det går åt rätt håll .
 
ÅHHH DÄR kom Åsksmällen !! hatar Åska ja är livrädd ..
Glad att maken älsklingen sitter här nära  fall den kommer närmre är ett riktigt skyfall utanför nu Tur ja sitter här inne  med den Bästa ❤️
 
Önskar dej Bästa morgondagen 
 
 
 
#1 / / Annelie:

Åååå ....Pioner( heter väl den blomman, eller ??? ) har vi MASSOR av hemma i Värmland . Men inte här nere, med då har vi ju Vallmon istället.
Vi har haft strålande väder hela helgen, har knappt inte varit utanför dörren.
Igår satt jag och rullade & stekte köttbullar av drygt 2 kg nötfärs, så de är klara till midsommar

Ha nu en bättre måndag...// Kramar Annelie

#2 / / Netti Starby:

Vad skönt att det går åt rätt håll och så mysigt att du har haft kvalitetstid med familjen. Ha en fin dag du med! <3 Kramis

#3 / / J:

Fina blommor!!

#4 / / elin:

Vilken fin bukette!<3

#5 / / Annelie:

Lupiner heter blomman, kom på det NU.. *fniss*

Kramen.... // Annelie

#6 / / Mirre:

Härligt med extra tid tillsammans med familjen

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är också åskrädd, men jag tror att det känns tryggt eftersom jag bor såååå nära sjukhuseet och vattentornet vilka båda har åskledare.

#8 / / Louise:

Så fint och härligt med familjetid :D

#9 / / Boel:

Härligt med familjetid :)

#10 / / Kattis:

Härligt med massa kvalitetstid och att febern gått ner nu!:) Åska som är så mysigt...när man sitter inomhus iaf!:P Kramar

#11 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh, underbar blomsterbukett!

#12 / / Emelie JS:

Jättefina blommor!!! <3

#13 / / My:

Här är det också regn :(

#14 / / MALIN:

Vilka fina blommor! Kram

#15 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Vilken fin bukett du har satt ihop :)

Här regnar det för det mesta också. Men har inte hört åskan. Saknar åskan. På kvällen är det mysigt.

#17 / / Amanda:

Så härliga blommor<3

#18 / / hellstromellinor.blogg.se:

Så fina blommor!

#19 / / Johanna Utterberg:

Fy för åska!! :( Men skönt att du hade sällskap och så fina blommor man kan plocka nu! :D Kram

#20 / / Days by Johanna:

Så fina blommor och härligt med kvalitetstid med familjen <3

#21 / / Sussi:

Nä, åska är inget kul :(
Jag gick en kort bit från jobbet till ett närliggande ställe efter jobbet idag. Himlen öppnade sig precis när jag gick utanför dörren. Helt dyngsur var jag när jag kom fram. Så klart hade man inget paraply med sig haha
Kram

#22 / / Heléna:

Riktig sommarbukett med lupiner, hundkex och prästkragar - en försmak av midsommar! Hoppas du har fått må bättre idag och att värkeländet kan sluta att bråka med dig! Kramar <3

#23 / / Heléna:

Riktig sommarbukett med lupiner, hundkex och prästkragar - en försmak av midsommar! Hoppas du har fått må bättre idag och att värkeländet kan sluta att bråka med dig! Kramar <3