Jodå jag har ju ringt såklart & flickrum

 
Här sitter mellan skatten som hjälpt till lite åt lillasyster... 
sen så åt  de chips och kollade på film
 
 
 
Mina   U.N.D.E.R.B.A.R.I.N.G.A.R..!!
 
Tusen   T  A  C  K    för era fina råd , krya-på- hälsningar och rå omkramar     gud så fina ni är !!!  
 
 
 
Ni är så gulliga ....   ❤️ ❤️
Jodå jag HAR ringt till 1177 så klart  och kollat upp min feber 
Den har inte stigit längre och det kan va så i början nån dag säger de 
OM det blir värre ska jag ringa igen .. alltså högre feber eller mera värk annars går det över om nån dag och idag känner jag mej något piggare faktiskt om än djävulskt ont emellanåt 
Ja sitter här med min is binda på benet det lindrar ändå det mesta utav det 
Vi får ta en dag i taget 
 
 
Idag har minsta skatten FELICA möblerat om i sitt rum 
Ja jag sa ju det efter förra gången mami inte tyckte riktigt om planeringen utav den ommöbleringen men ja de ändrar fort och ja nu är det bättre igen 
 
De är
så söta de där sessorna när mami inte kan gå ner på nedervåningen  ( annat än att sova ) 
så tog de kort som ja kunde se när det blivit klart och sen ska jag visa för er  här hi hi  sötungar
så nu har ni fått se oxå ha ha  
 
 
Mysig Lördagskväll har det oxå varit då maken åkte och köpte hämt PAN - PIZZA  mumms!! ❤️ ❤️
vi har hittat ett nytt ställe vi nog missat innan 
 
 
 
Nu sover de små på nedervåningen och här sitter vi två romantiska vid var sin dator 
försöker mej på ett inlägg med laptoppen i knät går väl sådär he he 
 
Tack för ni kikar in och sprider er underbara kärlek med ord 

see u toomorow!!

…zzz…

Sweet dreams sweeties!

ALL KÄRLEK  ❤️ ❤️

 
 
 
 
P.s förlåt snapchat bilder och ingen redigering 
#1 / / Annelie:

Bra vännen, att du ringde.
Ja, det är väl egentligen inte konstigt att du har ont, jag menar de har ju ändå varit in och karvat i kroppen (knät) på dig. Så ont lär du nog ha ett tag,, men huvudsaken febern går ner.

Är väl inte så konstigt att dina sessor är söta, med en sån söt mammi.

SV. Hittills har vi grillat, kött, kyckling och en massa grönsaker och igår FÄRSK sparris... *YAMMI*

Ha nu en sååå bra söndag som du kan ha det i soffan.. // Kramar om Annelie

#2 / / Ramona:

Bra att du ringde <3 Nu hoppas jag det blir bättre :) Ta hand om dig, krya kram

#3 / / MALIN:

Vilket fint rum hon har! Kram

#4 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Bra att du ringde!
Och så fint rum hon har 😍

#5 / / elin:

Bra att du ringde<3

#6 / / Heléna:

Så fint hon har det i sitt rum :D Ledsen att höra att febern och värken inte vill ge med sig :( Håller tummar och tår för att det vänder snart <3 Önskar dig en riktigt fin söndag härliga du <3 Kramar <3

#7 / / Netti Starby:

Vad bra att du ringde och skönt att du mår lite bättre. Så fint det blev i rummen och du får fortsätta att krya på dig! <3 Kramis

#8 / / JoJo:

så fint rum hon har. jag blir lite avis faktiskt! :D haha! hoppas att du får en fin söndag pinglan! <3 kramar

#9 / / åsa i åsele:

Bra, nu blir jag lugnare, blir ju orolig... Du måste vara rädd om Dig <3
Skönt det börjar kännas bättre, klart det kommer väl göra ont en längre tid innan det blir bra.

Elins rum skulle jag vilja slänga ut ;-)
Eller rättare sagt riva ut allt å börja om på nytt.

Jo men YES grillplatsen står bredvid huset, typ bara några steg från trädäcket :)
Väldans smidigt då det ska bäras ut/ta in grejjer :)

Idag mindre skoj väder då det är gråmulet å regnet hänger hotande i molnen.

Ha en fin fortsättning på söndagen å Du ta det lugnt. kram

#10 / / Johanna Utterberg:

Så fint hon har på sitt rum! :) Och vad skönt att det känns bättre nu även om det fortfarande gör ont! Ha en fin söndag, kram

#11 / / Amanda:

Krya på dig<3

#12 / / Boel:

Krya på dig!

#13 / / Mirre Sweetwords:

Hoppas att det reder sig för dig krya på dig

#14 / / Petra Olsson:

Krya på dig hoppas det blir bättre nu med febern.kramar

#15 / / Eva`s blogg:

Åh så fint ni har det, du är en så fin mamma glöm inte det kram å fin söndag <3

#16 / / Kattis:

Så skönt att du känner dig lite piggare, hoppas det fortsätter så varje dag och blir lite bättre hela tiden!<3 Hoppas ni har en riktigt mysig söndagskväll...själv blev jag sugen på pizza nu!:P Kramar

ps. Nu har jag dragit en vinnare i souvenirtävlingen på bloggen!

#17 / / Jennifer Queen:

Skönt att du mår bättre :) Så fint :D

#18 / / Hemljuvligahem:

Så bra att du kollade upp det. Så fint tjejrum och så duktiga tjejerna e som möblerat själv. Kram

#19 / / hellstromellinor.blogg.se:

Så fint!

#20 / / Days by Johanna:

Kul och möblera om det gjorde jag med ofta när jag var liten med =)

#21 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad bra att det känns lite bättre! Jag skriver alltid med datorn i knät ^^

#22 / / Louise:

Vilket mysigt rum :)