Here’s some details

 
 
 
Här i Casa  Weberskölds innan idag  Sess skatten losan i vår säng med telefonen i högsta hugg. 
Hon behövde vila då hon kom hem från skolan och vi skulle iväg sen 
 
Hej raringar! 
Hej fina ni!
 
Allt väl hos er när denna Pingst helg har börjat? 
Här är det väl som vanligt om jag säger så ... 
Härligt att vara lediga hela familjen på helgen . Önskar mej bara fint väder oxå 
 
 
 
 
Idag har vi varit hos lilla svärmor och firat EBbisen som fyller 13 år idag 
Denna söta sessa Tänk va fort tiden går alltså 
 
Längtar tills ja ska göra om denna gavel men tror ja behåller grå färg ändå får se hur det blir 
Men  visst är det snyggt ändå med grått?? 
 
Kika förresten på kortet på sängbordet DÄR är lilla Ebba 2 dagar åhh lilla hjärtat 
 
 
 
Fin helg på Er
 
Nu går ögonen i kors så jag ska hoppa emellan de vita 
era kommentarer får ja svara på i morgon 
Sov dåligt i natt så ska försöka somna nu 
 
L O V E  =   K Ä R L E K 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / sovrum
Taggar: bedroom / in bed / masterbedroom / sovrum
#1 / / Annelie:

Naaww,, så söt liten bebis.
Visst var det en underbar tid, när våra barn var små.
Jag hade världens mest lättskötta barn, sov, åt, jollrade, skrattade, sov, bajsade i blöjan, sov, skrattade osv.
Även när han vart lite äldre, ett väldigt gladlynt barn, skrattade för jämnan.
Nu saknar jag barnbarn.... men det tror jag kommer att dröja, han vill leva livet först och det är väl också bra att han gör, barn hinns med.
Jag var ju 28 år innan jag fick min son.

JAG tycker du ska behålla grå sänggavel, så det bryter av lite, men det är vad JAG tycker. Jag vet ju även att du älskar vitt ;o))
Ha nu en riktigt mysig Pingsthelg... // Kramar Annelie

#2 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Stort grattis till Ebba! :)

#3 / / Liene Svärd:

sv: Egentligen inte för jag kollar in blogg blogg essäs första sida så ofta, men vad kul :D

Hoppas du sov bättre inatt.

Åh så fint :).

#5 / / Sandra:

Säger det återigen, ni har det så fint hemma, jättefina bilder och grattis igen till fina ebba <3
kram och hoppas du får en bra helg! <3

#6 / / Hemljuvligahem:

Tack! Ja visst blir det mer ombonat med gardiner. Sååå fint och fräscht sovrum du har, det gråa funkar alltid, din sänggavelt var ju jätte fin och passar jätte bra in till dom andra gråa nyanserna, tycker du ska behålla sänggaveln precis som den e hur snyggt som helst ju. Grattis till Ebba på hennes födelsedag. Ha en fortsatt trevlig kväll. Kramiz

#7 / / Amanda:

Verkligen så fint <3

#8 / / Netti Starby:

Grattis till Ebba och vilket fint sovrum ni har! :-D Kramis

#9 / / Sabina, mamma till 3:

Jamen verkligen! haha
Tur man kan hålla sig i någotsånär schack då så man inte shoppar så fort man är på dåligt humör :P

Hoppas att du haft en skön lördag!
Kram!

#10 / / Jennifer Queen:

Grattis till henne :D
Hade jag haft det så fint hemma som du har så hade folk aldrig fått röra sig pga risken att stöka ner haha :P

SVar: Fina är dem :D Vet du vad blommorna heter? :P Kram och tack detsamma :D

#11 / / Liv Ringström:

Åh vad fint och mysigt!