Hemma från Ryhov igen

 
 
 
 
 
Mina födelsedagsblommor är så fina  ROSA gillar jag  
 
 
Tusen Tack
Gud va glad jag blir när ni skickar en massa LYCKA- TILL -HÄLSNINGAR till mej !!
 
 
 
 
knee surgery
Knä oprerationen har gått bra 
Vädigt ont och går på morfin ( ja tro det eller ej har kunnat ta en liten tablett  ja som inte tålde det ) 
Har en kylpåse på benet oxå som håller nere smärta och svullnad 
Ja i vartfall hemma och får sova i min egen säng härligt ! 
 
Igår ringde de och ja fick en akut tid och ja det ville jag gärna nu är det gjort
 
Ja vänner är väldigt yr så inlägget blir kort men ville bara kika in och säga tusen tack gulliga ni för allt!! 
 
Vi hörs i morgon då 
KRAMAR FRÅN LILLA MEJ 
All Kärlek ❤️
 
 
 
 
P.s och Mia om du läser detta TACK för allt idag säger jag igen goa du  ❤️ 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mirre:

Ohh skönt att ha det gjort och krya på dig nu kramar

#2 / / Heléna:

Så skönt att höra att operationen har gått bra och att du är hemma igen! Hoppas det läker fint nu så du blir fit for fight igen :D Önskar dig en riktigt fin fredag och jag hoppas att det inte ska värka allt för illa i knät efter operationen <3 Kramar <3

#3 / / Louise:

Skönt att de gick bra :P

Sv: Det var flera timmar efter tandläkaren och inga stora mängder :P

#4 / / Annelie:

MEN... *snopen*, detta har jag totalt missat.
Har de rensat ditt knä från artros..?? *Hmmm.. säger man så..??*

Gött att en sådan operation är gjord. Fick du åka hem samma dag..??

Ha nu en riktigt mysig stillsam helg tillsammans med din familj.. // Kramar Annelie

#5 / / Netti Starby:

Vad skönt att operationen gick bra och hoppas att det läker fint! <3 Kramis

#6 / / åsa i åsele:

Skönt Du fått det gjort *tummen upp* nu hoppas jag det bara blir bättre,
ta det lugnt å vila, kram

#7 / / Hemljuvligahem:

Vilken tur att du fick en tid och att operationen gick bra, nu får du krya på dig och hoppas att du får njuta av solen.....missade din födelsedag så jag får ju sjunga lite..vi gratulerar, vi gratulerar........hihi, stort grattis i efterskott. Kram

#8 / / A M:

Så bra att det gick bra för dig! <3
sv: Ja ellerhur, mycket känslor :P
Hoppas du får en trevlig helg!

#9 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Skönt att operationen gått bra! :)

#10 / / Petra Olsson:

skönt att allt gått bra med knät. Du får vila upp dig nu, kramar

#11 / / Fru Eriksson:

skönt att det gått bra,ta nu hand om dig

Skönt att det gick bra <3

#13 / / elin:

Krya på dig!

#14 / / Johanna Utterberg:

Vad skönt att operationen gått bra :) Hoppas du har en fin fredag! Kram

#15 / / Johanna Utterberg:

Vad skönt att operationen gått bra :) Hoppas du har en fin fredag! Kram

#16 / / Kattis:

Men vad skönt att du fått operationen gjord och att det verkar ha gått bra! Hoppas det läker fort och fint nu och att du kunnat må bra under dagen idag!😀
Kramar

#17 / / A M:

sv: Ja det är sååå gott! :D
Kram <3

#18 / / Sussi:

Vad skönt att allt gått bra och att du är hemma igen :) Kram