Var är vattnet ?? & utflykt

 
 VÅR Sötgroda  ❤️
 
 
Först Måste jag skratta lite igen .. det är så kul  ofta då jag skriver    " Obs Titta Inte på det fula äckliga vattnet " och alla skriver ha ha det jag kollade efter va vattnet .......... Precis det jag trodde ni skulle göra ha ha
 Tänk va knäpp man blir att man börjar stirra VAR  ÄR Vattnet??   Ha  ha ha  såååå kul är det ....  
 
 
God kväll raringar!
Tjingeling mes amis!
 
VAD får dej att må bra? 
För mej är det att umgås med mina älsklingar och kanske iväg på en härlig utflykt
DÅÅ njuter jag och Tankar Energi .. 
 
Jajjemensan Idag har vi varit iväg igen
Iväg på en liten utflukt över dagen med min goaste lilla familj . Ja idag va det faktiskt minsta familjen för prinsen är verkligen svår att få med numera
 
 
 
 
 
 
sESSORNA VA ENSAMMA OM ATT BADA 
 Ja maken och jag avstod kändes kallt och mami skyllde på sitt onda knä 
 
 
 
 
Söta snuttan va lite grinig efter badet och satte sej en bit ifrån ... fniss ... Sötgroda  ❤️
 
 
Det va konstigt för alla molnen va längre in och inte där vi va  HÄRLIGT ATT HA SOLEN DÄR !! 
Vi har smörjt oss  men tom bränt oss idag faktiskt 
 
Snart va det grilldax och grillmästaren fick ta vid  vid lille grillen som va med idag 
 
 
 
Inget speciellt som går så bra på denna lilla grill men ja va gör det lite mys snabb mat 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja tänkte jag skulle få följa med  i kylväskan men ja fick stanna hemma ...  
 
Åhh så underbart det är   Ge mej  MERA sommar ,värme och Stor SOL ! 
 
Som vanligt att vara vid HAVET får mej att må så bra och vi bara njööööt hela dagen 
Havsluften gjorde mej i vartfall trött så nu väntar sängen 
 
Bara en snabb dusch först här 
 där jäkla sanden har ju en tendens att sätta sig exakt ööööverallt if you guys know what I mean….
 
Ny dag i morgon 
 
Godnatt darlings, ses imorrn ! ♥
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vilket underbart väder ni hade på eran utflykt och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Anita:

Hahah, ja kollade också efter vattnet!
Så mysigt det ser ut :D kram

#3 / / Linda:

Gud vilken underbar dag!!

Sv: åh, hoppas att det försvinner gällande spam grejen :,( kan det vara för att jag bor utomlands mån tro? hm!!!
kram!

#4 / / Natalia:

Gud så härligt :D

Förstår inte hur folk ens badar när det är så kallt :-p

#6 / / JoJo:

så härligt ni verkar ha haft det :)

sv; jag älskar att ha långa naglar. förra sommaren var dom ännu längre. haha :P jag tycker som saft att ni har det jättefint hemma :) hoppas du har en fin vecka! kramis

#7 / / Lena:

En mysig dag ser jag! <3

Svar: Åhhh min fina LEna saknar dina in kikningar o kommentarer här Hoppas du har det fint o solen skiner lite på dej fina kramiz o ja halmstad va sååå härligt ville stannan mera
Ullie Webersköld

#8 / / Jennifer:

Underbart väder :)

#9 / / Days by Johanna:

Hade du inte skrivit om vattnet hade jag nog inte ens tänkt på det haha

mysigt med utflykt!

#10 / / MALIN:

Vad roligt med utflykt :) Kram

#11 / / Johanna Utterberg:

Åh vad mysigt med utflykt och så härligt att hänga vid stranden så döttrarna fick bada! :) Kram

#12 / / Amanda:

Sån mysig dag :)

#13 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Ser jättehärligt ut! :)

#14 / / Gabriella :

Utflykter är ju såå mysigt!!

#15 / / Asylmamma:

Åh! Det ser helt underbart ut😍 Kom på att jag inte ens har badat i år.. tycker det är för kallt🙈

#16 / / Mirre Sweetwords:

Härligt