Ha ha ha nä va jag skrattade .... Förlåt mej

 
 
Our kitchen pics today 
 
 
Bonjour raringar!
 
Ett litet Hej från mej ....
Allt väl ? Har ni haft en fin helg ? 

Har du semestern eller vad har du för dig?

Vi bara njuter. .. Maken älsklingen har semester och är hemma med oss 

vi åker på lite turer och fixar och bara ÄR... Härligt! 

 
Ha ha ha så ja skrattade när ja läst era fina kommentarer idag 
Ja tänkte först att  Men varför säger alla typ vi äter inte lamm. jag gillar inte lamm. lamm har jag inte smakat 
väldigt tjatande om LAMM ?? 
 
Vad tänkte jag ... Inte har jag skrivit något om lamm ? Vi äter Aldrig lamm ! 
SÅHÄR skrev ja ..
Vi grillar ju ofta både kött, kyckling, lax mmm så bra tips emotages  gärna 
 
Ha ha ha men gud så roligt det kan bli 
 LAX MMM ja det ser väl ut som lamm ihop förmodar att det va det men gud ja slutade inte skratta ni får FÖRLÅTA  ❥   men kul va det 
 
 
 
 
Söta ALICE myser .. 
 
 
 
 
Idag har vi varit hos lilla svärmor på besök 
alltid lika mysigt  ❤️  Glada vi har dej  ❤️  
 
Önskar er nu en fin Måndag och en bra start pånya veckan 
Kärlek till er.
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / kök
Taggar: kitchen / kök
#1 / / Annelie:

Göran går på semester vecka 29 alltså den 17:e juli, hoppas verkligen på lite mer sommarvärme då.
Men tyvärr så tror jag vi blir snuvade på det detta år.. :-(
Härligt / mysigt att bara ta tagen så som den kommer, så som ni gör.

Hihi, kan inte göra något mer än att sitta och småskratta jag också och sedan var jag tvungen att gå tillbaks och läsa hur du hade skrivit och ja jag läste också lamm där. :-D

Ååååå.. denna söta lilla kissemisse... <3

Ha nu en jättefin måndag vännen.. // Kramar om Annelie

#2 / / Netti Starby:

Vad mysigt att ni är lediga tillsammans och gör utflykter. Haha vad tokigt det blev med lamm från förra inlägget! :-D Kramis

#3 / / Days by Johanna:

Haha ibland går det fort när man läser....

Jag gillar lamm iaf. både och äta och titta på *s*

#4 / / Ama de casa:

Alltså... Jag ÄLSKAR lamm och åt det så sent som igår :-D

#5 / / åsa i åsele:

Lamm Du välsignade ;-) jaa Du ibland är vi som läser inte helt kloka :D

Ska kolla vad Du egentligen skrev... :)

#6 / / Linda:

SÅ fint kök!!

Marinaden jag skrev igår har karln kommit på, den är supergod speciellt till fläskfile eller kyckling :-)

Kram

#7 / / frida christina:

Åh så fint kök!

#8 / / Johanna Utterberg:

Så fint kök ni här, så fint med vitt! :) Låter som ni också njuter av att alla har semester, mys på! :D Det ska jag göra nu när sambon äntligen är ledig i tre veckor :) Kram

#9 / / elin:

Mysigt att ni var lediga tillsammans!<3

#10 / / Amanda:

Så fina bilder<3

#11 / / Louise:

Vilket fint kök! 😊

#12 / / frida G svensson:

haha alltså jag skrattade högt! gud vad tokigt!

#13 / / Liene Svärd:

sv: Ja det är bra med rea.

hahaha det var kul, lamm

#14 / / Janina:

Hi hi ja det gör inget Jag gick på lamm och tänkte jasså har aldrig hört ni äter det 😃😃 kram kram fina vännen

#15 / / JoJo:

åh ert kök ser ju ut att vara hur fint som helst! :D ja hela ert hem ser ut att var superfint! älskar att det är vitt och stilrent <3

#16 / / Anita:

Såå härligt det låter att bara vara, njut av det!!
Själv har jag 2 veckor kvar nu innan semestern! :D kramiiis

#17 / / Gabriella :

Sååå fint kök!!

#18 / / MoaKandelin:

Oj så fint kök :)

#19 / / Jennifer:

Så fint, som vanligt :D

#20 / / Petra Olsson:

så knasigt det kan bli, såg inte lamm i din text alls haha. Man ska lääääsa lugnt o inte stressa:) kramar

#21 / / Anette:

Haha ja som det kan bli tokigt ibland. Kram Anette

#22 / / Louise:

Haha kan bli så ibland 😂
Mamma fick tarmvred igen för andra gången men operationen gick bra 😊 Kram

Jag har semester och njuter :).
Härlig bild där med katten på pläden måste jag säga :)