Details from our garden

 
Some snapshots from my daily life. 
 
Tjingeling mes amis!
 
Hej vacker. Hoppas allt är väl denna härliga fredagkväll. Vad har du för dig?
 Här önskade jag sol idag, men nja det blev väl inte direkt som jag önskade mig!  Varmt dock men .... Det blåser och mörka moln kommer titt som tätt och släpper en skvätt regn.  det gick  alltså så där om jag säger så me önskningen. 
 ser ut att bli bättre i slutet av veckan Tror inte på det heller dock 
 
Fixade lite till på framsidan idag som jag tänkt att göra i typ några veckor nu men ja 
 liiiite bättre blev det väl ändå 
 
 
Nä säger jag igen  ... ja Har Inte tagit bort gräset än emellan  plattorna men ja kan som sagt va inte böja mej eller sitta ner så det får bli sådär så länge  
 
 
Ja men desa krukor älskar ja skulle vilja ha en sån där ni vet på en meter eller sådär såå snyggt Men huuur skulle man få hem den ? och svindyr säkert 
 
 
 
 
 
Nu ropar sängen på mig och i morgon, ja, då får vi se vad morgondagen har att bjuda på 
Vi har i vartfall en liten skatt här som ska på kalas här i varfall 
Får se va vi hittar på mera 

Var rädd om dig och ha en underbar sommardag i morgon 

 

Godnattkramar från lilla mej 

All Kärlek 

 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: framsidan / sommar / uteplats
#1 / / Anita:

Så fint du har det! :D

#2 / / Annelie:

Åååå,, detta med att rensa ogräs mellan plattorna är ju bara FÖR tråkigt.
Vad är det för söta små gummistövlar du har under bordet..??

Hihi, du gillar väl aldrig ljuslyktor..?? ;o))
Mysigt har ni det i alla fall..

Molniga kramar,, när f*n kommer solen OCH värmen,, kanske vecka 29, 30 & 31.... *Hoppas*

#3 / / Eva`s blogg:

Gillar & kommenterar hos dig, så fint det är o vitt älskar jag dock har vi ljus grått på vår balkong jag kommer oxå lägga ut bilder sen om det o vårt wc ja lite från hemmet kram å fin lördag <3

#4 / / Netti Starby:

Hos mig är det också mulet och så himla fint du har det! :-D Kramis

#5 / / Johanna Utterberg:

Åh så fint ni har det! :) Hoppas vädret blir bättre! Kram

#6 / / Linda:

Superfina detaljer :-D

#7 / / åsa i åsele:

Här hos oss i Strömsund, Jämtland så skiner solen så fint :)
dock är det inte riktigt så varmt ännu... men det blir bad i eftermiddag för Elin :)

Vi har nyss ätit frukost å ska väl börja göra oss redo för dagen,
vad vi ska göra har vi inte riktigt bestämt... men vi ska väl hälsa på Js pappa å hans fru/Elins farfar & farmor,
sedan har jag tänkt träffa Js "kusin",
hon är Js pappas frus brorsdotter ;-)
så det är väl mer korrekt med "bonus/styvkusin".
troligtvis blir det lite karuseller för Elin då det finns ett tivoli här.

Ha en fin lördag, kram

#8 / / MALIN:

Vad fint ni har det :) Kram

#9 / / Bokstund:

Vilken mysig uteplats! 😊

#10 / / Kattis:

Tycker det ser så himla mysigt ut på er uteplats!☺ så roligt med kalas, hoppas resten av familjen också får en rolig lördag! Kram

#11 / / Mirre:

Så fint ;)

#12 / / Mirre:

Så fint ;)

#13 / / Days by Johanna:

Så fint det blev

#14 / / Louise:

Ni har det ju så himla fint! 😊