Den mest Underbaraste & Malexander

 
Att Någon gör detta för mej och visar sin kärlek genom att själv göra ett hjärta åka hit och sätta upp det ta kort mmm INGEN har någonsin gjort detta för mej förrut
DU är bara det BÄSTA som finns !! Älskar dej såååå min älskade
 
 
 
 
BÄSTA Älsklingen som finns !! Jag Älskar dej från månen och tillbaka igen 
  ❥ ❥ 
De sötaste sessorna hade vi ju själva med oss dit såklart 
Mammas och pappas prinsessor  ❥ ❥ 
 
 
 
 
Har ni varit i lilla samhållet ULRIKA ? 
Du kommer in i det lika fort som du åker ut ur det ha hah gud ja  
 
 men så är det ett litet plutt ställe 
Men hade både affär, bensinstation , skola osv så  ja ha ha ha 
 
 
 
En liten utflykt idag till Ulrika 
Boxholm Sommen  Tranås mm och 
 
MALEXANDER 
Kommer ni ihåg polismorden som va där ? 
 1999 års mest omskrivna brott i Sverige ...Under jakten på bankrånarna Tony OlssonAndreas Axelsson och Jackie Arklöv den 28 maj 1999 sköts polismännen Olle Borén (42) och Robert Karlström (30) till döds på nära håll med sina egna tjänstevapen
Usch så tragiskt .. så sorgligt ... 
 
Fint minne ... 
 
 
 
BÄSTA KÄRLEKEN som finns  Min älskling  Älskar dej 
 
 
 
 
 
Nä miss i  nassa igen 
När man sitter här vid datorn går klockan alltid sååå fort och jag blir som Alfons Åberg Jag ska Bara..... en liten sväng till bara.... 
 
Så ja... bara liiiite till sen sussa 
 
Kärlek till er.
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / utflykt
Taggar: semester / utflykt
#1 / / Netti Starby:

Men åh vad gulligt av honom! <3 Kramis

#2 / / Annelie:

Åååååå.. jag sitter med ett STORT leende här och tänker gudars vad gulligt gjort av din make.
Det är sååå underbart när man har träffat SIN äkta hälft.

Var det alltså i närheten av samhället Ulrika polismorden skedde..??
Usch ja,, detta var såå tragiskt, men jag tycker ju i och för sig ALLA människoliv är lika mycket värda, jag menar det skrivs ju inte alls så mycket om en vanlig "Svensson" mördas...
Visst nu var ju dessa män poliser och blir mördade i sitt arbete, riktigt tragiskt var det och jag kommer så väl ihåg det.

Ha nu en jätte, jättefin onsdag min vän.. // Stor KRAM till dig.. <3

#3 / / Asylmamma:

Du har verkligen en helt fantastisk make! Åh så fint gjort av honom 💕 Och så tragiskt med morden på poliserna, var lite för liten då, men har läst lite efteråt... fy!

#4 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så fint gjort av honom! Jag har faktiskt missat det där polismordet, måste genast läsa på känner jag, låter riktigt tragiskt!

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så härligt vackert gkort ! Men ja usch med jackie arklöv och avrättningarna... så hemskt >.<

#6 / / Linda:

Åh så fint gjort <3

#7 / / Natalia:

Så fina bilder!

#8 / / åsa i åsele:

Skojjsigt att det finns ett samhälle som heter Ulrika, det hade jag ingen aaaning om :)
Vet Du att det finns en folkhögskola som heter Åsa? Någonstans i Sörmland... Märkligt ;-)

kram

#9 / / icaibloggen:

Sv: Jo precis så kan det vara, vad menar du med medicinerna? :) Att man får svårare att gå ner eller? :) Kram

#10 / / Johanna Utterberg:

Åh vad gulligt av honom att göra så och vilka fina bilder!! :) Kram

#11 / / Jessica Högberg:

Ha ha, underbart inlägg!

#12 / / Kattis:

Vilken fin gest av din make!:)<3 Ja polismorden glömmer man inte i första taget, fin minnesplats.
Kram

#13 / / Amandaa:

Så härliga bilder :)

#14 / / Petra:

Polismordet var det första jag tänkte på när jag såg rubriken så tragiskt ,men vilken härlig make du har med ett stort varmt hjärta ❤️Kram

#15 / / Emilia:

Så fint av honom, hehe <3

#16 / / Gabriella :

Åh såå fint!!

#17 / / Sussi:

Så härligt med kärlek. Det var verkligen jättegulligt av honom :)
Usch ja, vad sorgligt med poliserna som dödades.
Kram

#18 / / Days by Johanna:

Ja Malexander glömmer man aldrig. Usch och tvi!

#19 / / Jennifer:

Så gulligt .D

#20 / / MALIN:

Vilka härliga bilder :) Kram

#21 / / icaibloggen:

Sv: Jo det är sant. En av mina mediciner gör att man blir sugen på att äta. Men men, jag hoppas på att vara medicin fri en dag :) Men jag tror inte jag rasar i vikt då precis :)

#22 / / Louise:

Så fin familj du har ! Tragiskt med poliserna😔

#23 / / Louise:

Så fin familj du har ! Tragiskt med poliserna😔

#24 / / JUNITJEJ:

Så kul med en plats med namnet Ulrika! ;)

Malexander-morden minns man.