positiva tankar

 
Tusen Tack för era peppande ord!!! 
Ni får ju mej verkligen att bli lite piggare än vad jag egentligen är. ! 
 
Hej lovelies! 
 
 
Jag är sjukt seg idag. Måste piggna till nån gång 
Ja jag håller med er det Måste verkligen vara vädret som förstör allt piss väder 
 
Har bara lagat mat sen vi kom hem ( Visserligen sent idag )  men ändå ingen ork till något mera 
 
Hoppas bara att jag har lite roligare ton och mera ork när jag kikar in till er i morgon 
 
 
 
 Nu : 
En kopp varmt te igen med lite honung i sen väntar sängen 
 
 
 

 Önskar dej en fin Torsdag

Fyll den med positiva tankar & umgås med de som ger dig energi!  :)

Kramar & Kärlek!

 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / åsa i åsele:

Vädret betyder mer än vi kanske tror då det gäller hur vi mår både fysiskt och psykiskt.
Precis som det känns positivt med en mugg te och en filt då man kryper ihop i soffan vid dagens slut.
Jag hoppas Du har en fin torsdag.
kram

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Puh, det är svårt med positiva tankar idag, men jag försöker med en massa peppig musik som jag annars bara lyssnar på när jag är påväg till jobbet annars.

#3 / / JoJo:

den första bilden var väldigt fin. gillar den massor! :)

#4 / / Mirre:

Fortsätt krya på dig & är det bara min blogg det strular med med webbfältet?

#5 / / A M:

Det är bra, tänk positivt och var glad! Gör saker som får dig glad och alert! :D Kramar till dig!
sv: Ja dem är sååå snygga!