interior decoration

 
interior decoration 
- the white in our bedroom..... I love it! 
 
 
Godkväll på er sweeties ! 
 BEDROOM Snapshots today 
 
 
Det snöar ute igen och mer ska det blir, härligt på ett sätt Det blir ljusare och finare men tja ni vet vad jag tycker om snö ... Nej Tack har det inte kommit till jul behöver det inte komma alls. 
 
Idag  har det inte blivit  mycket gjort här hemma ..
Ont i hela kroppen efter en sjuk felicia losan som legat bredvid oss i natt 
Hon är stor nu denna skatt så det va  långa armar och  ben i ryggen  Ett fasligt snurrande och vridande på denna ongen och både en mamma och pappa som legat på minsta minimala plats i sängen medans prinsessan tog allt mera plats åhh aj min rygg.... 
 
Det har alltså blivit en lugn dag här idag
Tagit bort det röda . och fixat lite 
 
 
Toka mej som vill ändra lite får se hur det blir sen igen 
Alltså ni vet... jag vill inte ha denna Sänggavel... jag gillar inte färgen och vänjer mej inte 
Usch nu börjar det bli så där igen i fall jag ska sälja denna och skaffa mej en ny ... 
Har ändå svårt att ta steget .. usch velig... 
Men som sagt jag är ju sån.. gillar inte en massa färg och  det va ju  lite fel från början . 
 
 
Lilla gosisen BELLA 
Mammas sängkompis Sover Alltid i mammas säng var natt 
 

Natti sov så sött 

Kramar & Kärlek!

 

 

#1 / / Eva`s blogg:

Åh den är ju super snygg!!! gillas varför vill du inte ha den? ja min rygg sa knak i dag :( måste ut o träna nu kramen

#2 / / Petra Olsson:

Jag tycker sänggaveln är superfin skulle vilja ha en lika i grått ⭐️Men som sagt man tröttnar fort kramar

#3 / / Amanda:

Men så fin ju!!