Underbart med nytt & ett sånt Måste behov

 
Ny vecka – nya möjligheter!!! 
 
 
Hej nya veckan!
Passar på och tacka ödmjukast för alla goa kommentarer som ni lämnat på sista tiden, får så mycket beröm och nätkärlek så jag blir alldeles varm i hjärtat.  Goaste ni Tusen Tack 
 Så glad att ni kikar in här och gillar bloggen och gillar mina bilder  
 
 
 
Japp mina vänner Här ha vi släppt in mera Vår i vardagsrummet idag 
Satte upp Vita gardiner och vips så känns det med ens så ljust och Massa bättre.
Känns ju dessutom Helt Underbart med nytt  
Alltså jag har ju ett sånt MÅSTE behov utav ljus såhär vid denna årstiden och allt grått 
 
 
 
Ja det är det mest som min lediga jobb dag bestått utav idag 
Att byta gardiner klättra upp och ner och fixa Guuuud säger det min rygg Jäkla diskbråck kommer inte kunna röra mej i morgon såååå ont har ja nu i hela kroppen 
 
 
 
 
 
 
 
Ja såhär på kvällskvistnen hittar man gärna skatterna liggandes i soffhörnet med telefonerna Nära näsan inne i något spel Om de lyssnar när mamma säger Läggdax??       Nä de Hör Inget då !! 
VA? Har du pratat med mej ?? VA??  ;) 
Känner ni igen det några utav er? 
 
 
 
 
Och jo jag har tänkt.... ( ibland gör ja det    )  Ang min "stalker"  Ja som älskar min inredning och så .... 
Så jo jag får väl fortsätta att inspirera henne då Bjuder på det då ...  he he  ;) 
 
 
 
 
Nej nu väntar sängen igen då  Bara en varm kopp Te till innan 
Varma kramar & Massa kärlek!
På återseende alla rara
 
 
 
 
 
 
#1 / / Linda:

Så fint ni har det!!

#2 / / Netti Starby:

Ni har verkligen fint hemma! <3 Kramis

#3 / / åsa i åsele:

Sitter här å fryser, tur det är J som ska skjutsa Elin idag, minus 19 å yes det känns kallt... än är vintern inte över, även om jag läste i Bondepraktikan att våren kommer 11 mars... men Sverige är ju avlångt å det är skillnad på vart i landet man bor :)

Självklart ska Du fortsätta med Din inredning, fixande å pysslande,
det är ju Din hobby å något Du gillar, tänk att Du ger inspiration å dessutom så har ju Du det jäkligt fin hemma hos Er :)

Bry Dig inte om Din "Stalker", eller tänk på hen som en beundrare ;-)

Jag hoppas Din rygg inte protesterar allt för mycket,
att kliva upp å ner å grejja med gardin är ju inte det bästa,
men det känns ju så bra efteråt... å det blev ju så mycket ljusare.

Jag har ju gardinkappa, ja jag kör med gardinkappor typ överallt,
men i tvrummet blir det ju "mörkt" eftersom altan utanför stjäl ljuset. Planen är att jag ska sy ny liten kappa till köksfönstret å byta ut mina Domherrar, de har väl snart gjort sitt för i år :)

kram

#4 / / Annelie:

Älskar också ljusa gardiner på vårkanten.
När jag kom hem från Uppsala den 13:e januari, så hade min make putsat alla fönster och bytt gardiner.
*Ja, SÅ bra har jag det*

Förr gillade jag att byta gardiner själv,, men det är lääänge sedan.
Jag brukar sitta och stryka gardinerna, så hänger gubben upp de.
Hihi,, ja ungdomar *L*
Vi har inte det "problemen", vi har inga barn som bor hemma.

Ha en jättefin tisdag.. // Kramar Annelie

#5 / / Bella:

Så snyggt vardagsrum!

#6 / / Therese:

Ni har det så fint :D Haha ja det där känner man igen hahaa

#7 / / Petra Olsson:

Så fint o mysigt ni har det hemma.jodå här får man jaga ungarna i säng haha min Engla är så kvällspigg. kramar

#8 / / A M:

Men alltså wow vad fint!!
sv: Haha precis, du är hennes inspirationskälla!
Tack detsamma! Kram

#9 / / Mirre - Sweetwords:

Men oh så fint =D

#10 / / MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

åh vad fint :)

#11 / / Eleonora Adriana ♥:

Fint!

#12 / / Eva`s blogg:

Jätte fint :) inredning är ju så roligt ja barn är som dem är dem hör när dem vill ha ha ha hoppas du sov gott o dagen är bra kramiz

#13 / / Kattis:

Så underbart med både mer ljus och all nätkärlek!:D Lite extra ljus och sol gör verkligen under för humör och ork just nu. Hoppas du inte är allt för slut i ryggen idag!<3
Kram

Åh så fint :)

#15 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Helt rätt angående stalkern, tror det är det enda man KAN göra. Men det ser så fint ut hos er nu, jag vill också ha vår och vårkänslor <3 <3

Åh, jag är utmattad tyvärr, och så har jag ett litet hål i en klaff i hjärtat, himla störande. Så nu har jag ett EKG i tre dygn till att börja med så får vi se vad det behövs för medicin och sådant.

#16 / / JoJo:

det ser ut som att ni har det så himla fint hemma! :D

sv; det var en bra söndag. var skönt att få så mycket gjort :) trist att du hade en tråkig dag på jobbet. vad tråkigt att ni inte fick omgjort i badrummet på övervåningen som ni ville. men det man såg på bilderna var fint tycker jag :) hoppas du har en bra vecka! fin kväll på dig!