Men sen så kom det

 
Kitchenstuff today 
 
 
Hey sweethearts!
Hej fina ni! 
 
Hoppas allt är väl hos er och att ni har en underbar helg och haft en fin Lördag ?! 
 
Här rullar det på 
*Sovmorgon eller ja vi sov länge efter en sen uppesittare natt me film 
Har svårt att somna , ont , vrider mej , sen somnade ja och hade mardrömmar 
Alltså jag ogillar sååå när man vaknar och bara känner usch nä jag vill inte.. 
Tur ja kunde sova en halvtimma till så jag struntade i tiden och bara va kvar i sängvärmen  ( Bästa med lediga helger )   Åh som jag älskar lördagar!
 
 
Kitchen today 
Alltså men HUR Härligt är det inte då solen bara flödar in i genom de smutsiga fönstrena 
Ha ha ja fönstren ska vi tala om en annan dag he he men SOLEN underbart!! 
 
Vaknade idag till  klarblå himmel och stråååålande SOL! Alltså hur underbart ??
Små skatterna har för första gången hoppat i studsmattan o haft kul men sen .... 
Sen  så kom det emot kvällen blev det så lagom roligt då snön fullkomligt vräkt ner här 
Nu tror ja det slutade precis vid midnatt 
 
 
 
Kitchen Details
Vi "pratade " om omklädda Bänkar jag och Netti här om dagen sa jag inte visste om jag visade våra ?
Vi klädde om våra bänkar med Decorplast då vi tröttnade på de andra 
alltså jo de va väl fina men ja gillar inte massa svart så vita blev bättre Helt nöjd 100 % 
 
 
 
 
Och Älskar den finaste ERNST burken som jag fått utav min gulliga NILLA när hon va på besök 
 
Önskar er en fin godnatt sömn och fina drömmar så ses vi i morgon igen hoppas ja 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 
#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Ja vädret är så konstigt! Först strålande sol, sedan snö och nu har allt regnat bort igen...
Här kör vi sjukstuga igen. Febern går upp och ner på två hostiga barn.
Hoppas du har en skön helg med familjen!
Kram

#2 / / Linda:

Vilket fint kök!

#3 / / Kattis:

Hehe du ska se mitt köksfönster...någon fågel har lyckats pricka mitt på med största bajsen någonsin precis innan det blev kallt! Men all skit i världen kan inte stoppa den härliga solen som strålar in på morgonen...hoppas det får fortsätta så!☺

sv: men det tycker jag låter vädigt underligt...vad är det för konstig läkare du har undrar man. Hoppas verkligen inte han glömmer att fixa remissen på måndag!

Kramar

#4 / / Mirre:

TYcker ni har fint köjk

#5 / / Annelie:

Snyggt med vita bänkskivor,, när vi flyttade in här för 10 år sedan så fick vi omgjort vårt kök,, de bytte skåpdörrar, satte in en spis med häll, bytte bänkskivor,, men vi tog gråsvarta.
Vi fick även nytt golv,, men INTE ny kyl & frys. :o((
Än så länge är jag inte ånger,, även fast jag har kommit in i en vit-period nu.
Min manke har fått måla om alla möbler i hallen till vitt. :o))

Snyggt du har det hemma,, snyggt golv i köket.

Ha en urmysig söndag.. // Kramen Annelie

#6 / / Eva`s blogg:

super snyggt älskar vitt :) ja du fönsterna kan man inte snart se ut genom ha ha fin söndag kram

Älskar vädret just nu :D

#8 / / åsa i åsele:

Vitt, vitt och så fint, jag gillar Ditt hem, Dina bilder :)

Som Du vet ser det ju inte riktigt så vitt ut här hos mig :)

Men sol, det har vi tydligen båda två, så jäkla härligt.

kram

#9 / / Netti Starby:

Men åh vilket snyggt kök! <3 Kramis

#10 / / MALIN SUNDIN - MOM TO BE:

Så stilrent!

#11 / / Sussi:

Så fint vitt och fräscht kök du har :)
Gillar inte heller returen av snön. Hoppas det smälter bort fort.
Härligt med soliga dagar.
Hoppas du slipper mardrömmar framöver
Kram

#12 / / JoJo:

det är såå snyggt med vitt! stilrent och fräscht! :D hoppas du har en fin helg puman!! kram

#13 / / sandra*:

Man får alltid så mycket härlig hem inspiration här!!
Så jobbigt att du haft ont och drömt mardrömmar :( sånt är ju så jobbigt :/ <3

#14 / / A M:

Ni har ju assnyggt kök!! :O
sv: Det gjorde inte jag heller förut, men nu älskar jag dem! :)
Kram