Inbillningsfrisk !!

 
 
 
Hey lovelies!
 
 Börjar med att säga T.A.C.K... igen som vanligt!! 
Alltså HUR BRA är ni inte på att skicka peppande ord och Kärlek??
Sååå fina ni är !!! 
 
Har allt varit bra hos er denna dag?
Hoppas ni haft  en supermysig lill-lördag
 
En lika snabb kvällstitt idag igen .. suck Förlåt 
Känns som min tid inte räcker till   lite stressad men försöker ta djupa andetag och tänka lugna tankar. 
 
Jobbat kväll idag och dessa dagar tycker jag inte hinner med något 
Lite annorlunda tid då jag började tidigare på dagen o då fixar man bara lite innan det är dax. 
Har ni haft en fin dag??
 
 
 
 
 Puss och vi hörs .
Natti natti sov sött och dröm goa drömmar

GoDnAtTkRaMaR!

 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har det helt okej, men seeeeegt idag. Verkligen. Jag sover så dåligt, tror det är boven i dramat mest >.<

#2 / / Anonym:

Önskar dig en bra dag

Svar: Tack raraste <3 kram
Ullie Webersköld

#3 / / Days by Johanna:

Vännen var rädd om dig, lägg undan bloggen om du hinner du är viktigare. Vi finns kvar.

Och när du ta tid utan stress, gör lite inlägg, som du kan lägga upp dagar du inte har tid men ändå vill ängna bloggen lite tanke :)

Jag har blivit bättre på släppa bloggen dagar då jag inte mår bra. Den dör inte av inte få inlägg någon dag, tro det eller ej :)

Vi vill så mycket och glömmer ibland bort oss själva mitt i allt.

#4 / / Helen :

Ja va rädd om dej♡

#5 / / Petra Olsson:

Var rädd om dig och lägg bloggen kanske lite mer åt sidan,vi finns kvar. stor kram

#6 / / åsa i åsele:

Var rädd om Dig, kram

Ta hand om dig <3. Helt okej har dagen varit hittills :)