Håller tummarna då

 
 
Hello Sweeties! 
Är allt väl med dig?
 
Då kör vi ny vecka igen .....
Tittar in en liten snabbis så här på kvällskvisten
Måndag igen, helgerna går verkligen alldeles för fort tycker knappt vi hann med något alls denna helgen.
Är man iväg någon dag me så blir helgen alldeles för kort
 
 
 Vad har ni  gjort en dag som denna? 
Här har snön vräkt ner hela dagen och det är ca -5 här Brrr 
Kort jobb dag ... tur .. ville inte alls va ute idetta väder...
Har sprungit till tvättstugan nu  ikväll ...höll väl på att frysa rumpan utav mej vid allt spring 
Håller tummarna  då för en  tvättmaskin snart. 
 
 
 
 Önskar er alla en fin start och fortsättning på veckan, och på återseende i morgon igen !
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / MADDISENJ.SE:

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan! Ja fy vi har också fått massa snö idag, inte alls sugen på det, vill ju ha vår :D

#2 / / åsa i åsele:

Så Ni fått mer snö... denna vinter måste ju Ni fått ovanligt mycket snö,
kul för barna... :)
Har Du hört nått från läkare efter röntgen?
Att göra om och använda befintliga saker på annat vis är ju ett bra sätt att förändra utan större kostnad.
Du är duktig på inredning å få det att bli fint. Det där lilla extra.
kram

#3 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Kikar in och önskar en fortsatt bra vecka!
Jo här virvlar också snön runt i luften, men det är inte mycket som lägger sig.
Nu kom jag på att du ställde en fråga om min stenläggning vid gamla huset.. vi köpte markduk på XXL. Svart ska den va så att ogräset får svårare att hitta upp. Sedan la jag ett lager stenmjöl och ovanpå det kullerstenar och sedan stenmjöl igen. Då sitter det ordentligt.
Vi köpte sten och stenmjöl i storsäck på Klämmestorp och jag tror man har rabatt om man jobbar i kommunen. Det var mycket billigare där i alla fall!
Kram kram

#4 / / Boel:

Hoppas du får en fin dag :)

#5 / / Biggeros:

Visst är det en klar fördel att ha en tvättmaskin i huset🤗 Helgen går rent för fort. I går städade jag och packade för min kommande hotellboende i Ecija. Trevlig morgon🤗

Håller tummarna :)

#7 / / Days by Johanna:

Hoppas ni får tvättmaskin, det är guldvärt!

#8 / / Kattis:

Ja igår var det verkligen så kallt och trist väder...brrr! Skönt att du hade kort arbetsdag iaf!☺
Kram

#9 / / Petra:

sv okej jag förstår dig

#10 / / Petra Olsson:

Men så länge vi har sol får snön stanna :) känns så krispigt ute nu,ha en fin eftermiddag kramar

#11 / / Mirre - Sweetwords:

Ja det är ju mycket skönare att ha egen tvätmaskin

#12 / / Jessica Högberg:

Så less på att frysa... så less på alla kläder... när kommer sommaren???

#13 / / Therese:

Ny vecka, nya tag sägs det.. Känns som att jag ändå står på samma ställe och stampar dag ut och dag in..

Svar: Ja vägen dit är jobbig, men hur det än slutar så vet jag att det kommer bli bra i slutändan.. kram

#14 / / A M:

Snö? FY! Vi har fått lite på backen, men inget som ligger kvar så länge. Tack o lov!
sv: Duktig du är! :D

#15 / / Petra:

sv tack så mycket får kollar runt lite kanske finns i Ullared eller på cdon kanske med

#16 / / Petra:

sv man kanske kan hitta det på loppis får kollar runt lite. du får också gärna hålla utsikt om du hittar någonstans

#17 / / Petra:

Vad bra :)

#18 / / JoJo:

jag håller med om att helgerna går alldeles för fort :/ fin bild förresten! ha en fortsatt fin kväll! :) kram