Who i share it whith

 
 
 
Hej hej!
Hohoooo....e ni vakna??
 Kväll  snart natt i huset. och snart väntar sängen ... igen 
 
Hoppas allt är väl  med er  i solskenet!  
Så underbart att vakna till en klarblå himmel Guud så glad jag blir !! Man rent utav "suktar såå " efter denna sol och blir överlycklig utav de
Idag har jag myst i solen en lååång stund så härligt!! 
  Man blir ju så happy av lite sol så det är inte klokt 
 
 
 
 
Ikväll kör jag bara soft mys hemma med mjukisbyxor, tända ljus och mys med kärleken min  ❤️ 
 Precis vad jag behöver känner jag De är sååå mysigt 
Suttit invirad i mjuk gosfilt , Kollat på film ,ätit popcorn  ( jo ja har fått dille på det lite nu igen ) 
 filmtajm och popcorn och Mys med älsklingen Helt perfekt .  ❤️ 
 
 
  NU : lite värktabletter och sängdax igen 
 
Vi hörs igen lite senare mina hjärtan  
Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
 
Sov så gott
Ha nu en fab onsdag i morgon  så ses vi snaaart!
 
Natti natti  & Kramelikram 
 
♥ ♥ 
 
 
Dagens:
Oroa dig inte för människor i ditt förflutna
Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att gå runt i myskläder och så himla fint ni har det! :-D Kramis

#2 / / Linda:

Det lät riktigt nice med soffmys med myskläder :-D

#3 / / åsa i åsele:

Ni har det så fint... himla fräscht å snyggt :)

Sol... vad är det ;-) Regn, regn å regn så har vi det + att det är kyligt.

Mitt mående är liksom vädret väldans trist å tråkigt :(

kram

#4 / / Johanna Utterberg:

Vad mysigt med en sån dag! :) Kram

#5 / / PhotoJelly:

Så mysigt du har det där hemma :)

#6 / / Amanda Granfeldt:

Så fint :)

#7 / / Kattis:

Vilken härlig dag det låter som, både sol och mys i soffan sen!☺ Kram

#8 / / My:

Vad underbart med lite sol äntligen :D

#9 / / Gabriella :

Härligt med en myskväll!

#10 / / Pauline Hurtig:

så fint! vad mysigt :)

#11 / / Alva Berg:

Så mysigt! gott med popcorn<3 kramis<3

#12 / / Eva`s blogg:

Ja du det gjorde vi en kväll i veckan mys o popcorn o film så mysigt :) kramen

#13 / / Linnea Kinis:

så fint vardagsrum :)

#14 / / Sussi:

Vad fint du har i vardagsrummet :)
Härligt att ni fick lite sol. Kroppen behöver det för att må bra.
Kram

#15 / / Asylmamma:

Åh vad mysigt! Och man kan aldrig få för mycket popcorn👌🏻

#16 / / Jennifer:

Men hallåååååå jag tror jag flyttar in till dig hahaha! Alltid såååå fint :D

#17 / / Petra:

Bästa som finns är att mysa runt i myskläder och slänga av sig BH,n 😜Här har det varit grått hela jäkla dagen men ikväll lös solen upp 😘Kramar

#18 / / Fröken hauffman:

Sv: 9 september är han tänkt. När man väl ärr uppe i den sär "evigheten" så kommer den gå så fort att man undrar om man ens hann blinka, antar jag. Så var det med första. Så lika bra att planera nästa steg eller åtminstånde börja gå åt rätt håll :)

Hoppas du hade en härlig onsdag!!