Suttit och varit domare

 
Litet  pic's från vårt hem denna augusti dag igen
 
Tjingeling raringar!
Mår ni bra raringar!? Allt väl ??
 
I skivandets stund sippar jag i mig den sista skvätten iskall COLA och  samtidigt som jag försöker klura ut vad jag ska skriva här..
Visst känns det som "svammel" bara ibland ??
 
Vilka underbara ljumma sommarkvällar vi har men har ni märkt att det börjar redan mörkna mycket tidigare??
 Ville bara kika in och säga hej Vad har ni gjort idag? 
 
Idag har min älskade varit ledig så vi har haft en mysig familjedag Allt det vi skulle göra med nytto grejer hanns inte med eller ja alla i vartfall Men va gör väl det 
Vi har haft en fin dag med mysig go mat och bara vara ihop U.n.d.e.r.b.a.r.t..!! 
Älskar att ha mys tid med min fina. älskling.  mitt hjärta  ♥   och våra fina skatter 
 
 
 
 
Suttit och varit domare i kväll  då skatterna hoppat i studsmattan 
ni vet .... en volt hur många poäng.. he h e guuud ja men ett måste i bland me 
De älskar att visa upp alla konster de kan .. kolla mej nu då och kolla på denna då Hur många poäng blev det??  Ja ni vet .. he he 
 
 
 
 
 
 Må så gott och sov så gott  mina raringar vi hörs i morgon 
 
GoDnAtTkRaMaR!
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / uteplats
Taggar: detaljer / utemöbler / uteplats
#1 / / Netti Starby:

Vad mysigt att ni hade en familjedag tillsammans och hoppas att du får en lika fin dag idag också! :-D Kramis

#2 / / Annelie:

Härligt härligt att kunna sitta ute så,,, och skoj för era ungdomar att kunna studsa på mattan utan att bli sköblöta.. = jätteblöta.. *L*

Ha nu en riktigt fin onsdag min vän åså hörs vi av.. // Stor Kram Annelie

#3 / / Dixi Wonderland:

Så fina blommor :D

#4 / / elin:

Kul att få vara domare!<3

#5 / / MoaKandelin:

Älskar krukan!

#6 / / Linda:

Gud så gott det lät med en iskall cola :-D

#7 / / Natalia:

Jättefina bilder :D

Ja visst blir det mörkare :/. Känns lite konstigt jag hade gärna haft sommaren längre :)

#9 / / Days by Johanna:

Ja jag satt med och tänkte på det igår. Brukar det verkligen bli så mörkt om kvällarna redan?

#10 / / Kattis:

Vissa dagar passar det helt enkelt bättre med mys istället för "måste" göra!:) Själv jobbade jag hela dagen igår men hann med en mysig lunch med en god vän också! Kram

#11 / / Lisa Karlberg:

Åh cola!! Försöker skära ner på det. Går sådär.

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

gud sååå gött med cola! OMNOMNOM!

#13 / / Biggeros:

Så fina dina pelargoner är!! Hoppas att domaren var rättvis?
Igår var vi på stranden en stund och det blåste ganska så mycket. Vi lekte med våra surfboardar i vågorna. Roligt värre. Man blir som barn på nytt🤗🤗Kramiz

#14 / / Asylmamma:

Åh vad härligt! Är inte det världens bästa jobb? Att bedöma volter och heja på glada ungar som hoppar studsmatta ❤️

#15 / / Johanna Utterberg:

Vad mysigt med familjedag :) Kram

#16 / / Amandaa:

Så mysiga bilder :)

#17 / / MALIN:

SÅ gott med en iskall cola! Kram

#18 / / Gabriella :

Åh så härligt med familjedag!!

#19 / / Ida:

Så mysigt med en familjedag :)