I Think i´m allergic

 
Casa Weberskölds place
 
Bedroom snaphots
I snapped a few pix on our bedroom today 
 
 
Happy new week !
Heeeej Trodelidooo mina raringar!!
Hur har ni haft det idag då ?
 
Känt mej lite hängig som igår men inte direkt jätte febrig men sådär inte hundra och lite varm i kroppen ni vet
. En ny vecka. Sista veckan av sommarlov för  skatterna  och för mig . Maken han jobbar på 
I skrivandes stund jobbar han natt så nattugglan sitter här själv när skatterna har somnat 
 
Har veckan börjat bra i dag?? 
 
En liten fika med bästa Mia och tjata lite hann vi med och åka iväg och handla så något har vi ju gjort idag här
 
 
 
 
 
Ha ha ja men det är ju något som jag verkligen är 
Jag ogillar väldigt mycket att stiga upp tidiga morgonar ( inget jag ser fram emot )  mörka morgonar 
Så nä jag måste nog vara allergisk mot dem 
 
 
 
 
 
 
Oj nu är det nog bäst att stänga ner här och ta tag i daten med John blund 
Ja maken han kommer ju inte i natt så får väl satsa på den där john blund att möta i stället då fniss 
 
 På återseende!
 
Puss på er & Kram mina finisar!
 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch jag är också allergisk mot mörker och du får ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Kattis:

Haha ja du är nog inte ensam om den allergin...ser verkligen inte fram emot kalla och mörka mornar! Hoppas du får en fin tisdag!☺ Kram

#3 / / Jennifer:

Alltid så fint! Jag är inte heller en morgonmänniska!

#4 / / Linda:

Haha jag är nog också lite smått allergisk mot det!

#5 / / Eva`s blogg:

Nja jag är varken morgon eller kväll men så är vi många tror jag :) fin fint du har i ert sovrum :) mysigt kramiz

#6 / / Elin:

Men så mysigt det såg ut

#7 / / Johanna Utterberg:

Åh så mysigt sovrum ni har! :)

#8 / / Eleonora Adriana ♥:

Alltså jag älskar ert sovrum, så himla mysigt!

#9 / / Days by Johanna:

Hoppas john blund kom till dig. :)

Ja jag hoppas någon av hans pedagoger är där imorgon så jag kan prata med dem om det.

#10 / / Annelie:

Nu så, väntar jag också på dessa MR & MRS,,, har skickat efter de på Wish.. *L*

Hur känner du dig idag..??
Med mig äré riktigt ILLA.... värken är för djävlig och tårarna är bakom ögonlocken.
Får väl se om de tippar över kanten senare och ner på mina kinder i min ensamhet, då gubben jobbar eftermiddagen.

Ha det bäst kära du.. // Kramar om Annelie <3

#11 / / Norahsmamma:

Vad fint sovrum!

#12 / / Gabriella :

Jättefint!!

#13 / / Asylmamma:

Haha, jag är också allergisk mot mornar! Speciellt de tidiga i typ november 😜

#14 / / Pauline Hurtig:

vad fint och mysigt ni har!

Det är jag med, morgon är inte min grej alls :-p

#16 / / Nicole Svensson:

Otroligt snyggt rum!