Stockholm is crying....

 
Poliser på stan med k-pister i händerna  här idag 
 
Dagen började så underbart bra.. men vändes så snabbt till någon fruktansvärt.. mina tankar går till Stockholm idag
 
Många är väldigt skärrade idag då vi fick sorg i detta dåd
Första gången i Sverige som ett sånt här dåd händer . 
 
Vi va snabbt nere i stan vid 18 tiden idag och tom där va det fullt utav poliser med k-pistar 
Överallt polisbilar och poliser som gick runt 
alla poliser har skydd och vapen idag 
 
 
Herregud ! Vilken hastighet         ett under att inte fler är döda!!!
Så hemskt att kunna säga men  jag är inte ens förvånad bara en tidsfråga. sluta o va snälla o ta inte in mera terrorister Snälla vi säger det så ofta .... Tänk  på vilka de tar in . 
Hoppas mina vänner och bekanta är okej i huvudstaden! 
 
Det kom från ingestans och kommer hända igen 
 
Livet kan ta väldigt snabba vändingar och det gjorde det idag 
 
 
 Livet alltså. Mycket ska man vara med om….
 
Mina tankar går idag till alla som mist någon som har någon skadad eller varit med om detta 
Stockholm is crying....
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annelie:

Håller fullständigt med dig,,, ju fler de tar in, ju mer IS-anhängare kommer det med.
Någon gång måste det ta STOPP, innan sådana flera sådana här tragedier händer.

Tanke och hjärta till de i Stockholm...

Kramen till dig vännen..

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Ja det är hemskt det som händer

#3 / / Anita:

Fruktansvärt !

#4 / / Ramona:

Fruktansvärt hemskt det som hände och jag vaknade imorse och trodde det var en dröm :(
Sorgligt <3 Kram och ha en fin dag trots allt <3

Finns verkligen inte ord till det sm hänt! Så hemskt!

#6 / / Ama de casa:

Ett fruktansvärt hemskt illdåd... :-(

#7 / / Moa Kandelin:

så fruktansvärt verkligen <3

#8 / / Kattis:

Ja nog vände det snabbt igår eftermiddag, så tråkigt att detta fortsätter hända i Europa och världen!😔
Hoppas ni har en bra helg trotd allt!<3 Kram

#9 / / Days by Johanna:

Så tråkigt det som hänt, men man har bara väntat på det skulle hända i Sverige med. Och det kommer hända igen. Hoppas vi en dag kan hitta ett stopp på terrorn.

#10 / / Biggeros:

Det varbara en tidsfråga, tyvärr÷/
Så hemskt terrordåd och att det har även hänt i Sverige/ Stockholm. Obegripligt att någon/ några kan gå bära på så mycket hat. Jag hoppas att vår säkerhet kommer att förstärkas betydligt. Stoppa IS soldater från att komma tillbaka. Lagen måste stärkas. Fler Säkerhetskameror och väghinder på gågator. All sorg går till anhöriga och offer. Jag håller med dig till 100 %
Kramiz

#11 / / Sandra:

Så jävla hemskt :(:(:(:( <3

#12 / / Petra Olsson:

Så ofattbart och jag mina tankar går till de drabbade o anhöriga,så otäckt o att det finns så mkt hat det kan jag aldrig förstå! kram till dig

Så hemskt :(

#14 / / anette:

Så hemskt. Kram Anette

#15 / / Gabriella :

Sååå himla hemskt.. :(

#16 / / Icaibloggen :

Sv; jo men visst är det så! :) tack fina du för att du gillar min blogg. Din är fin din med!

Verkligen hemskt att det finns människor som gör andra illa :/