Nu åker vi .... Ni ska väl me?

 
 
Jaha då sitter man här och sandpapprar kvasten, tänker då  inte få stickor i år igen i baken
 
 
 
 
Har ni slipat kvasten ännu ? 
 

....Skiter i kaffekannan, i år kör jag direkt från bag in boxen, antar att vi möter upp på det vanliga stället innan vi åker?
 
Ni kommer väl me och samlas på blåkulla? 
 
 
 På återseende alla kärringar!!!!!!
 
PåSk -KrAmAr!
 
#HappiChallenge blir nog detta oxå för till blåkulla ska vi och ha skoj 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Påsk
Taggar: #HappiChallenge / påsk
#1 / / Karin B:

GLAD PÅSK!
Jag vill samtidigt passa på att tipsa dig om min påsktävling, där du har chansen att vinna en fantastisk vinst. http://www.junitjejen.se/2017/04/pasktavling.html
GLAD PÅSK!

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Ja jag har redan laddat kvasten idag

#3 / / Amanda:

Haha! 😃 Glad påsk!!

#4 / / Petra:

Haha såklart vi ses i Blåkulla 🐰💞kram

#5 / / åsa i åsele:

Big no no minus 6 grader kyligt å en värkande rygg gör att jag stannar hemma å väljer badkaret framför kvasten, även om det så klart vore trevligt att träffa likasinnade så måste jag tyvärr lämna återbud :D

Kram

#6 / / Days by Johanna:

Absolut ses vi på blåkulla.

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

idag råkade jag referera till blåkulla som GRÖNALUND!? Och sedan när de skrattade och jag skulle rätta mig så blev det Grönkulla... haha, vi häxor har visst flera destinationer ;)

#8 / / Annelie:

Hahahaha,, tyvärr i år hänger jag inte med, men ha det så roligt på er resa.
Å du, kom hem med en tom bag in box.. ;o))

GLAD PÅSK... // Kramar om Annelie

#9 / / Linda:

Åh vilken härlig kärring!! Glad påsk <3

#10 / / Linda:

Åh vilken härlig kärring!! Glad påsk <3

#11 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Vilken härlig påskkärring! :)
Glad påsk till dig och familjen <3

#12 / / Ama de casa:

Haha! Jodå, jag åkte jag med - men var lite mer modern och tog dammsugaren istället för kvasten... ;-)

Ha en härligt låååång fredag!

#13 / / Netti Starby:

Vilken fin påskakärring och ha en glad påsk! <3 Kramis

#14 / / The Queens Diary:

Glad Påsk vännen :D

#15 / / Johanna Utterberg:

Haha, glad påsk! :) Kram

#16 / / åsa i åsele:

Ägg å kaffe i magen så nu går jag bloggpromenad, har ju inte blivit några promenader sedan torsdag förra veckan... galet, men då måendet sätter P är det ju typ bara å gilla läget... men förhoppningsvis ska jag väl orka ta mig en kortare promenad under dagen :)

GLAD PÅSK, kram

#17 / / Moa Kandelin:

Glad påsk :)

#18 / / Kattis:

Haha härligt inlägg! Glad påsk till hela familjen!<3 Kramar

#19 / / Kattis:

Haha härligt inlägg!😀 Glad påsk önskar jag hela familjen! Kramar<3

#20 / / Biggeros:

Jag har laddat bössan..
Nej , men jag har laddat mitt påsk kärring utseende till det bästa påsk humör:) Glad Påsk vännen!!!

#21 / / Ida:

haha härligt inlägg, kram fina du och glad påsk!! :)

#22 / / Days by Johanna:

Såg dig aldrig på blåkulla :(