uppesittarekväll eller?

 
H .A .P. P .Y.    New week  Sweeties !! 
God kväll måndag raringar!
 
Hoppas att er första dag denna vecka börjat bra.
 
 
Sista veckan i september känns inget annat än väldigtoverkligt. Tiden går  fort! Och idag påminner verkligen vädergudarna  om att vi närmar oss oktober för det är gråare än grått ute 
Kallt  viss tid på dan  och sen varmt en annan tid . växlande molnig het..... så har det varit här idag 
På eftermiddagen försvann solen helt men ändå rätt så skönt ändå 
Närmar vi oss oktober verkligen ? 
 
 
Har lite upparesittar kväll här medd maken som kom hem nyss 
Börjar sent i morgon så tyckte vi skulle ses lite idag
 
Ha en skön kväll, och sov så gott  imorgon   hörs vi igen hoppas ja !

Önskar dig en fantastisk start på veckan! :)

Kramar & Kärlek!

 

p.s Extra bild :  Va tycker ni? Ni vet ju hur det ser ut i vårt vardagsrum o fägen på soffan ??

 

 
#1 / / Linda:

Jag önskar att sommaren varade för alltid haha!

#2 / / Eva`s blogg:

God morgon vännen....ja grått kan man ha till det mesta hoppas du finner en lösning som passa er :) det tror jag nog :) kramen

#3 / / Dixi Wonderland:

Jag har också såna bollampor och jag älskar dom :D

Jättefina kuddar och visst passar dem :)

#5 / / Misstossequeen:

Fint du har det :)

#6 / / åsa i åsele:

Beige, grått å vitt passar ju ihop med det mesta,
Du har ju så fint, inredning är ju Din grej :)

Vädret är mindre kul idag,
dis å dimma i morse.

Elin har friidrottsdag från 8 till 13 så jag är glad det inte regnar.

Jag har varit på Apoteket åt pappa,
imorgon ska jag följa honom till Sjukstugan,
diverse prover innan läkarbesök nästa vecka.

kram

#7 / / Biggeros:

Grått passar alltid bra till allt!!Tänk att Oktober närmar sig med raska steg. Ha det bra🤗🤗

#8 / / Petra Olsson:

Grått e alltid rätt vid inredning 👍Grått väder kan man va utan ! Kram

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag har grått och guld i vardagsrummet :D I love it!!

Tiden går verkligen sååå snabbt, jag kan inte fatta att det är... höst...

#10 / / Meta:

Jo men det är allt rätt skönt ute satt och åt mat ute idag vid 17 tiden hur gott som helst.Vädret alltså. Det känns som det går fort framåt nu och snart har vi nog den där gråa hösten här så bäst att passa på att njuta så mycket man kan nu först. Regn ska det visst bli i morgon tar nog en tur till H-kvarna då, inköp av färg står på listan den sista burken på utsidan härligt får jag säga. Här har det börjats att klippa och slänga tråkiga växter men det bär emot.
Grått är bra tål lite bättre än vitt och ra mot hösten åxå.
Ha det gott och njut
Kram Meta