Tyckte inte att jag fick hjälp direkt

 
 
missemys i mamma och pappas säng då vi kommit hem från skola och jobb 
 
 
 
Godkväll på er sweeties ! 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
Allt bra hos er idag??
 
Alltså jag ska berätta för er då jag ringde vårdcentralen idag för en tid 
Detta knä tar ju verklign kåål på mej nu .. lipar snart 
 
Har sån himla värk och haltar runt på jobb och fritid sa jag när ja ringde idag hon svara mej 
: ja du äter redan så starka tabletter vad ska vi göra då ?? 
Ja gör något för jag har så ont!! 
Pröva en annan salva ett tag och återkom i nästa vecka så får vi se !!!!!
alltså HUR länge ska jag gå med detta ?? 
Ja nu vet ni .. ja känner mej ännu mera gnällig då jag ringt henne tyckte inte att jag fick hjälp direkt 
 
 
Man har väl i vartfall rätt att tycka att man känner sej besviken ...... 
Och hemma från jobbet vill jag inte va ... !
 
Nä nu ska hon gnällfia hoppa in emellan de grå som är i sängen just nu 
Härliga grå linnelakan 
 
Man kan nog säga att en god natts sömn gör oss alla gott!
SUSSA GOTT ALLA! 
 

G.o.D.n.A.t.T.k.R.a.M.a.R.!

 

 

#1 / / Linda:

Gud så irriterande att inte få rätt hjälp!! :(

#2 / / åsa i åsele:

Irriterande att inte få hjälp då man behöver det för att klara det dagliga livet med jobb, familj å fritid.
Men Du, jag är inte förvånad... Sjukvården verkar ha mist all empati och vill helst slippa patienter då det kostar att vårda sjuka å pengar finns tydligen inte inom sjukvården längre, allt ska gå med vinst.

Jag tycker de borde försöka hjälpa innan det går så långt att Du inte kan jobba, Du behöver ju kunna gå/cykla i Ditt dagliga arbete, Du måste ju kunna förflytta Dig utan värk och ont.

kram

#3 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Så dåligt att du inte fick någon hjälp :(

Svar; ha en fin torsdag du med 🌸

#4 / / Eva`s blogg:

Usch va tråkigt att höra :(( stor kram

Du kan inte byta VCT? Jag går hos privat VCT sedan flera år tillbaka, har gett upp landstingets och kände att jag ville ha den bästa vården man kan få. Det får man också, alltid samma läkare och framförallt personal som tar en seriöst.

#6 / / Days by Johanna:

Blä ring igen och hoppas det är någon annan som sitter där och kan ge bättre råd typ en tid!

#7 / / Mirre:

Så tråkigt att de inte tog diig på helt allvar =(, söta bilder