Tokförkyld

 

När man tror att ingen ser  då lägger jag mej i fönstret för att prata med fåglarna utanför
B E L L A  
 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
 
Kikar in jätte snabbt för att visa mej lite 
Är inget som helst bra sällskap då det är en tokförkyld ullie här med jobb helg Verkligen ingen bra kombination  usch och tvi ... 
 
Ja som sagt sen vi flyttade älskar kissarna att lägga sej eller sitta i fönstren Vi har ju kommit ner på markvåning så nu ser de allt bättre. tre kissar som går här på gården och en massa fåglar som är så spännande att se på he he så söta de är ligger där och liksom pratar med fåglarna 
 
lilla gosegrisen Bella så fin och go ligger här bredvid och sussar och det ska ja me nu 
Önskar er alla en härlig kväll och en godnatt
 kram på er ♥
 
 
Puss & Kram & Kärlek
 
 
 
Publicerat i Allmänt / katterna
Taggar: katterna / kitchen
#1 / / Eva`s blogg:

fy va trist krya på dig vännen kramen

#2 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Krya på dig!

#3 / / MADDISENJ.SE:

Krya på dig! Här hemma är jag också förkyld och vi har vabbat för första gången med en snorig och rosslig tjej som haft feber i veckan. Verkar lite piggare idag dock!

#4 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

krya på dig stackare nu ska jag sminka dennis inför kvällens halloweenparty jag ska hålla för dennis klass kraam

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Nej, stackare, inget kul med förkylningar :(

sv: Nej, tyvärr är jag inte ledig på lovet :) Men ungarna är, så det blir ju ändå en annan slgs vila :)

#6 / / Meta:

Det kan jag tänka mig att det är gosigt att mysa med katten .
Krya på dig
Kram Meta

#7 / / TantGlad:

Söta missen då!
Men krya på dig vännen.

STOR KRAM