När man blir sådär rädd

 
När man blir sådär rädd     Ett ögonblicksverk 
 
 
H A P P Y F R E D  A G !! 
Heeeej Fredag!
 
Glad Fredag allra goaste ni !! 
 
Har du haft en bra dag?
Hoppas att er Fredag och Start på helgen börjat på bästa sätt 
Underbart vackert ute nu med alla träd och buskar i massa olika färger 
 
Här är det Ledig fredag och har börjat med sovmorgon helt slut är jag och behöver lite extra vilo timmar. 
 
Alltså HUR RÄDD blir man inte då allt kan förändras på bara några minuter?? 
Igår va min älskling iväg och jag blev orolig när han inte ringer eller så då han är på väg hem sent det gör han alltid annars Nu väntade o väntade jag... ingen som ringde 
Ja ringer om och om igen Ingen som svarar... sen upptaget ?
 
Senare ringer han och har råkat ut för en VILTOLYCKA!!! 
Gud så rädd man blir!!! 
Alltså man tänker 2 min före och man hade missad den !   2  minuter senare   efter oxå samma ... 
Alltså det är ju precis DÅ de sekunderna som det händer ! visst är det så konstigt Vad är det som gör det precis då ?? Allt har gått bra förrutom en lite pajad bil men va gör väl det när
 
 den Underbaraste och Bästa kom hem till mej  = Kärrlek
 
 
 
 
 
 
Ja gråmulen bild sådär fint som på första med solen är det inte här idag 
Idag har vi gråmulet mörkt hela dagen här
 
 
MEN eller hur... HUR Vackert är det inte då ?? 
Sååå fint ! 
 
 
Nä bäst att fortsätta här
Små sessorna ska ha kalas här idag
De 'är så uppspelta här så guuuud 
Ja bäst att fixa allt 
 
Ha nu en underbar freedag raringar vi höres då !
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: fall / höst
#1 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

hua mig vad hemskt men i ett sån läge är man ju glad man lever.
Jag har också haft en orolig natt pga att någon smugit runt och fotat min son på hans skola när han lekt med en kompis. hon ville inte fota bakifrån utan framifrån.
rektorn kopplades in och ringde skolans jurist och idag har skolan haft möte . de var en fotograf som kommit till skolan för att fota dom barn som missat skolfotningen . och så hade hon fotat min son i sandlådan när hon såg att han lekte där
ush dåligt alla har mått. kanske trott de var nå annat hemskt. men bildbyrån fick skicka alla sina bilder och skolan kunde bekräftat att dom haft en fotograf civilklädd som fotat honom. så det var väl tur egentligen. man vet aldrig vad för konstiga människor som kan ta sig in på barnens skola.
Hoppas din man mår bra alla fall kram

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Usch så läskigt att vara med om en viltolycka, jag har hittills klarat mig trots att jag bott två år i Jokkmokk. Men fy och fy och fy!

#3 / / åsa i åsele:

Ooooups huvva sån tur det gick bra, var det ett rådjur?
Det är ju väldans mycket viltolyckor som inträffar nu, djuren verkar ju typ söka sig till vägar.
Var det Er egen bil eller jobbets?
Jag förstår Du var glad då Din man kom hem välbehållen.

Kul med kalas å Du så fina bilder, verkligen färgade träd :)

svar Joo jag frågade Elin nu senast då jag hämtade henne på skolan,
hon säger bara att allt är bra... att hon bara har ont i magen,
svårt att veta, kan ju inte direkt tvinga henne att berätta å sedan kan det ju va som Elin säger, allt kan ju vara okey på skolan.

Mår ju skit själv just nu å det påverkar kanske Elin mer nu då hon är äldre, hon har ju aldrig haft en frisk mamma men nu efter morfars cancer å komplikationer efter operation kanske hon tänker mer å blir orolig.

Nu ska jag försöka orka fixa mat, bara jag å Elin hemma, J är borta på nått uppdrag...

kram

#4 / / Days by Johanna:

usch, tur det bara var bilen som tog stryk och djuret, att mannen din klarade sig. Inget kul sånt.

Hoppas kalaset gick bra! :)

#5 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Usch vad läskigt!
Hoppas allt gick bra trots olyckan 🌸

#6 / / Meta:

Det där är inget roligt. jag som är van att ha mannen ute på vägarna tänker inte så mycket på det då skulle jag bli tokig tror jag.Jobb är jobb liksom för honom.Vet att det inte alls är trevligt med djurolyckor. Vi har krockat med en älg en gång och det vill jag inte var med om en gång till Allt gick bra med oss med den gången. Det är tur att hösten har så fina färger på alla träd och buskar när allt annat är så grått.
Ha det gott i kväll och lycka till med kalaset
Kram Meta

#7 / / Petra Olsson:

Usch otäckt tur det gick bra för mannen.💞Så söta inbjudningskort kram

Vilken tur att det ändå gick så pass bra, men hemskt!

#9 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Usch så otäckt med viltolycka! Men tur att det "bara" var bilen som blev skadad...
Det är så mycket vilt ute och rör sig nu...
Hoppas ni får en skön helg ändå.
Kram