Håller tummarna

 
 
Syrener. Som vi älskar syrener! Doften och blomsterprakten med föraning om sommarlov och semester
 
 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
 

Både lila och vita fick jag njuta av.

Jag kan inte beskriva känslan jag får i kroppen av syrener, av just denna period då de blommar. När de blommar så är det början på så mycket. Det är början på sommaren. Man vet att långa ljusa dagar och ljumma sommarnätter ligger framför oss och snart sommarlov för skatterna . Jag kan se dem stå finklädda och sjunga in sommaren skolavslutningen. Jag blir glad och varm i hjärtat 

 
 
 
 
Nu står de här och doftar så härligt !! 
Stackars er det blir bara Blommor som visas här på inläggen Fast ja .. kanske bättre än en massa kartonger överallt . gud alltså vilken röra .  :)
 
Har i dag varit på en mysig sen lunchdate med min bästa Anna så mysigt att 
 njuta prata lite och umgås mitt i allt Det behövde ja  verkligen 
 
 
Vi håller tummarna här för fint väder i morgon och på fredag . 
I morgon går prinsen på utflykt och på fredag mellan sessan så massa SOL beställt då 
 
Nu mina vänner Tackar för att ni vill förgylla min dag med att kika in här Blir så G.L.A.D. ! T.A.C.K.! 
 
På återseende och skön Torsdag på er nu 
Kramelikram 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: blommor / food
#1 / / åsa i åsele:

Vita syrener är så fina.
Förhoppningsvis har våra lila syrener börjat blomma till midsommar, de är gamla å tar tid på sig ;-)
Jag har lust att köpa vit syren å plantera ute vid äppelträdet :)
Ja nu vill vi ha sol, sol och mera sol.
Kram

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Syrener är definitivt favoritblomman :D :D

sv: ja, gult är härligt ju!! :)

#3 / / Malin:

Åh de doftar ju verkligen underbart!

#4 / / Days by Johanna:

syrener är så fina, dock doftar de för mycket för min näsa! Härligt med en mysig middagsdejt :)

#5 / / Petra Olsson:

Ja syrener är något speciellt med 💜Kram o lycka till med flyttkartongerna 😝