Blink blink

 
 
Lite snapshots från det ena till det andra idag. 
Lite gamla bilder och några nya 
Ni har väl lagt in mej på INSTAGRAM?  weberskold heter jag där... 
 
 
Hey darlings!
 
Jaha då blev det lite mera inlägg idag då .... 
 
Allt  bra hos er??
Hoppas att ni har fått en fin start på helgen .
Här är tungt grått över staden idag. Mörkt  och jag trot regnet hänger i luften i fall det inte redan börjat.Jag sitter här en lite paus emellan städandet. 
Har tänt massvis med ljus hemma för att få till lite lugn och ro innan kvälljobb oxh helg jobb väntar 
 
 
 
Ha ha ja precis sådär känns det när helgen kommer.
Blink så är den över.  
 
 
Sötaste SELMA och nedre sötaste SIGNE eller Sigge som barnen börjat kalla henne 
Hon blir så glad för vilket och mjauar och
viftar på svansen så hon bryr sej nog inte va hon heter ha ha 
 
:)   :)   :)   
 
Önskar er fina en bra start på helgen då 
Min helg ska som sagt va tillbringas på jobbet men det blir kul det oxå 
 
Dax att fortsätta va nyttig och städa färdigt och så kommer de små strax 
 
 
vi hörs hjärtan 

All Kärlek ❤️

 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Natalie Salazar:

aaa jag förstår då , men usch inge roligt att det börjar krångla på jobbet.
söt kisse nu saknar jag min skrålla hih

#2 / / Mirre:

söt misse och fina detaljer