outdoor space

 
 
Hittade idag jätte härligt inspo som ja ville dela med mej utav 
Jag har ju  velat skaffa fint till mina uteplatser har jag ju tjatat om 
Fast ja vem vill nu .... nu  är väl sommaren över... suck  såååå fruktansvärt trött på allt regn förlåt verkligen för mitt regn gnäll men .... ja mysigt har vi ändå det är inte det ja menar men ja har nog   "suktat "   efter varm varm soolig sommar !! Tycker många med mej säger så .
Maren baxter heter denna som har detta fina inspon . och delar med sej
Älskar att surfa runt och drömma mej bort . 
 
Det är ju sådär oxå att man inte har alla pengar som ja tjatar om
Pngar att fixa
Då får man hitta sån här inspo och drömma sej bort va man ska hitta på till kommande år !!  
 
En såååå vacker uteplats ...
 
 
 
Alltså HUR Vackert är det inte då ? Som tagen ur en inspo tidning 
Nu får ni se så mysigt det är .... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får ni oxå drömma ....
 
Ha en jätte skön kväll .. det ska jag 
puss & kram på er 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Mera sommar till folket... vi reklamerar Augusti...

Nog är det tråkväder alltid,
tråkigt å trist med kyla å regn.

kram

#2 / / Eva`s blogg:

Åh jätte fint jag älskar att se sådana bilder om hemmet :) idag blir det Malmö festivalen :) med maken o langos mums fin dag till en fin kvinna kramen