Lurad? När det inte blir som man tänkt sej

 
Happy New Wek !
Trodelidooooo  första höstveckan!
 
 
En dust av höst i dag, inte sant!??!
 
Idag har vi haft  en riktigt grå regnig dag här På morgonen Eller runt middagstid så va det typ 27 gr 
och sen bara vände det kom regn och grått hela dagen ... suck trött på regn nu 
Är inte ni??
 
 
 
 
 
Så va då gnällfia i farten igen ..... 
 
Alltså jo jag känner mej lurad på nåt vis ... Det blev inte som jag tänkt 
 
 
Köpte mej en sänggavel som ja hämtade mitt i natten frågade om färgen o frågade om den va beige ?? 
 ja blev svaret.. Hämtar den alltså miss i nassa nästan mörkt o mörkt på morgonen .. 
Då jag kommer hem från jobbet får jag typ en chock !!! Den är inte beige dn är Ljungrosa!!! Hur kunde jag missa??
Har kikat på annonsen igen och mina sms och tja kan bara säga ... mörkret som gjorde jag inte såg skillnaden 
HERRE GUD ALLTSÅ!!! 
 
 
 
 
Alltså alla är så gulliga och '"tröstar mej "   ( då jag visat den på Insta redan )  den är super fin och underbar färg men jja
inte direkt va jag tänkt mej jag är ju ingen färg människa 
 
 
Kände mej så Lurad alltså .... men jag såg den liksom aldrig i dagsljus heller såååå 
 
 
Har i vartfall bestämt mej att nu så "testar" jag på detta i ett tag så får vi se hur jag känner 
Med lite rätt saker till är den väl snygg som kuddar eller filt eller gardiner ja vi får se ...
Det är ju ändå en sån gavel som jag älskar o med många knappar så fina ... bara ett MEN ...
 
 
 
Nu ska nattlampan släckas här
Ny jobbdag i morgon har bytt pass då det är föräldramöte för sonen i skolan 
 
Önskar er alla en fin start på veckan!
 
På återseende.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Ztinas:

Åh så mysigt du har det!!

#2 / / Mikaela Cooper:

Fint! Vill oxå ha sen sänggavlen

#3 / / åsa i åsele:

Jag gillar ju färgen :) tycker det blev snyggt, men känner ju Dig ;-)

Tokigt att hen som sålde sa den var beige.

Jag hoppas Du har en fin tisdag.

kram

#4 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Riktigt snygg sänggavel! Den passar mig perfekt, men förstår om du känner dig lurad när den påstods vara beige...
Önskar dig en bra vecka. Jag kämpar på och hoppas allt blir bättre snart.
Stor kram

#5 / / Mirre:

Tycker den var snygg så =D