Latest Instagram

 
Tingeling raringar! 
God kväll vacker. Hoppas allt är väl?
 
 
 
Följ mig gärna på instagram där jag uppdaterar lite mer spontant - Där heter jag weberskold  
 
 
 
 
Denna dagen har gått i ett här idag inte så mycket tid kvar hemma
 
hemma rätt sent från skolan så nä va trött ja blev lite mat sen kojsa tror ja
 
Om jag inte lägger mig nu så hinner jag inte sova något i natt…zzz… Så – bäst jag hoppar i säng. 
Måste ändras på denna nattuggla inte sitta uppe så sent . 
 
 
På återseende!
Natti natti sov sött och dröm goa drömmar 
Puss på er & Kram mina finisar!
 
 
 
#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Härliga bilder :)

#2 / / åsa i åsele:

Go'morgon kram <3

#3 / / Petra:

Så mysigt du har det ,kramar💞

#4 / / Mirre:

Gillar de där stora plaststolarna och fina instabiler

#5 / / Linda:

fina bilder :)

#6 / / Anonym:

Jag tycker gaveln blev fin,du önskade ju en accentfärg,så det bidde ju perfa👌🏼👌🏼😘

Svar: Men Tack snälla hi hi ja tänkte kanske inte just Den färgen men tja börjar vänja mej nu lite smått :D kram
Ullie Webersköld