HÄR får ja

 
Obs gnäll dag .... 
 
Tjingeling på er,
Här har vi en varm och solig och riktigt somrig dag 
Gud såååå glad jag är för att S.O.L.E.N...  är här
 
Nu  ska  jag strax sova. Har du haft en bra dag? Hoppas er tisdag varit toppen 
Har haft en lång och intensiv dag. och trött när den är slut  
 
 
 
 
Jo jag är gnällspik idag ont ont och ja blir grinig 
En gång har vi bestämt här eller jag att HÄR får ja gnälla det är min blogg sen att jag försöker o inte göra det föör mycket kanske men .... annars får ja 
 
Så ont i ryggen så ont i knäna .. så ont överallt .. jo men ja kämpar på men ibland blir ja så gnällig alldeles så där Föör mycket 
Trots att det är fint väder och jag är så himla GLAD för det!! 
 
 
Hoppas att ni njuter lika mycket som jag av denna tid!

Vi hörs imorgon igen.

Kramar från fru gnällspik 

 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Jag är också en gnällspik för tillfället, usch så tråkig jag känner mig haha :(

#2 / / Cissi:

Klart man måste få vara en gnällspik ibland också, även om jag inte tycker att det är att vara en gnällspik att berätta att en del dagar är jobbiga ;) Massa kramar och hoppas på en bättre dag idag

#3 / / åsa i åsele:

Att vara inbillningsfrisk är inte någon bra egenskap,
lätt att man tar i å gör lite för mycket...

Klart Du får gnälla,
även om jag ogillar att Du har ont,
att gnälla är en mänsklig rättighet ;-)

Jag hoppas Du mår bättre nu, kram

#4 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Visst är det härligt med lite sol igen! Hoppas du känner dig piggare idag. Här känner jag av början till bihåleinflammation men hoppas det lägger sig igen.
Stor solig kram i alla fall!

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

fy så hemskt med sådan fruktansvärd värk. Själva har jag bara ont i öronen, hoppas att det inte är förkylning på G!!

sv: ja, jag tror inte att min make kan laga makaroner, knappt jag heller. Och definitivt inte korv. Förstår att det typ bara är att steka, men gör det så sällan att det känns som ett större projekt än annan mat :P

#6 / / Bambi:

HÄR får du gnälla hur mycket du vill :D och jag läser väldigt gärna vad du har att gnälla om ifall det hjälper dig. Det måste vara fruktansvärt att gå runt med en sådan värk.