Blir inte alltid som man tänkt sej ..

Our Livingroom today 
Varför blir det inte som man tänkt sej i bland ? Detta gjorde mej stressad och på dåligt humör &
lilla sessan SELMA me på bild idag  oxå sötisen   ❤️ 
 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
 
 
Här är det mysigt med de små skatterna som har höstlov och är på många olika tillställningar 
Och skönt att vara hemma och mysa oxå 
 
Varför jag blev ledsen och stressad idag ? : 
Ja det blir ju inte alltid som man tänkt sej ...
 
 
Idag och i morgon har jag tagit semester för att kunna vara lite mera med skatterna på deras lov. 
 
Mitt på dagen ringer chefen och beordrar in mej att jobba kväll.. 
 
Alltså jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb.. mitt ställe mina kolegor  Det gör jag och jo jag brukar ställa upp oxå om det behövs ... alltid 
MEN .. Jag blir väldigt ledsen då de ringer för att beordra in när man har tagit semester ! 
DET betyder ju att man har något planerat för de dagarna !! 
Ja jag kanske tar det fel men jag blev ledsen stressad över allt jag ska göra dessa dagar sååå 
Ringde återbud dit jag skulle och fick i stället jobba. 
Något lite hann ja med idag men näää inget kändes kul .. stress stress för att försöka hinna me något 
 
 
Usch nog om det... nu är det gjort. 
*och nä jag hoppas de inte ringer i morgon det känns inte rättvist . 
 
Nu  mina fina ska jag inte trötta ut er med mina bekymmer längre. 
imorgon är det..  Underbara bästa fredag Att man alltid längtar så tills fredagen fattar inte. 
Imorgon väntar mycket kul ..  
Fredag med ledig helg 
 
Önskar er alla en härlig kväll och en godnatt
 kram på er ♥
 
 
Puss & Kram! & Kärlek
 
 
Publicerat i Allmänt / Hemma hos oss
Taggar: Advent / katterna / livingroom / storarum / vardagsrum
#1 / / Lena :

Ja fy vad trist. Man undrar ju hur de inte kunde lösa det på annat sätt än beordrad tid. Inga vikarier alls??? Din tröst får vara att du tjänar nästan dubbelt upp när du blir inbeodrad. Stressa inte säger jag som ofta gör det. Men så har jag varit utmattad också. Kram på dig

Svar: Får man mera betalt? För att hon ställer in min semester dag? usch ja blev så ledsen o nä de finns inga vikarier direkt o ingen bemanninen den är ju hemsk nu efter det nya . kram vännen min
Ulrika Webersköld

#2 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så trist att bli beordrad att jobba är man planerat att vara ledig. Jag har också varit med om det ett par gånger då jag varit tvungen att flytta semesterveckor i sista sekund osv.
Jag jobbar bara halvdag idag och det är så skönt!
jag hoppas du får en mysig fredag med dina skatter!
Kram

#3 / / Ullis:

Fy så trist för dig :( Hoppas din fredag blir bättre och kan mysa med dina skatter ♡
Kram

#4 / / åsa i åsele:

Fy så trist, förstår Du blev besviken. kram