Firas på resturang

 
Lite dålig bild kvalite men ja inte alltid lätt att ta bild  i mörkare rum 
 
God Kväll Raringar!
Godkväll min fina vän ! 
 
Har du haft en fin tisdag? 
Allt väl hos dej ? Lite mycket här nu men hoppas det ordnar sej 
 
Happy birthday to my love. 
Idag  fira vi  pappan i huset som har födelsedag idag 
Hipp Hipp Hurra !! ❤️️❤️️❤️️
 
Brrrrrr! Pjuuuuuh! Har landat hemma igen 
Fryser trots att ja nyss tagit en varm varm dusch och sitter nu invirad i turban i min rosa gosiga morgonrock och vita flufftofflor Kan det bli mysigare hahah 
Ja men idag är regnigt igen och då blir det automatiskt "råare" ute och känns ända in. 
 
Idag är det en månad kvar ills JULAFTON  och bara några dagar  tills första advent!! Tänk så fort tiden kommer att gå .
Snart börjar allt pyntande med allt mysig Ska bli så kul !! 
 
M.A.K.E.N.S. F.ö.d.e.l.s.e.d.a.g.  idag Hipp HURRA!!
 
 
 
 
Alltså blir GALET GLAD utav att äta på denna mys Resturang SOYA som vi va på idag 
 
 
 
 
 
Når nästan nu att kika över där de tillagar maten 
Mamma ser du inte?? Ja når nästan nu ... 
Som vanligt suddig bild då någon har svårt att stå still 
 
 
 
Ja lite firande utav älsklingen  ♥ ♥   blev det i varjefall och ja hoppas att han hade en bra födelsedag med paket och allt 
För det SKA man ju ha ! 
 
 
 
Nej, nu njuter vi kvällen vidare och sen sover vi riktigt gott så att vi klarar av att köra på i morgon
Lång jobb dag då  som alltid på onsdagar 
 
Till min Min Älskling ...
 
 
 
 
  jag älskar dig så hjärtat värker!!  
hoppas din dag varit bra. 
 
Jo mami hamnade med på kort efter att Ebba fotat oxå .
du måste visa. ....så jo "hemskbild... obs .. blunda nu kommer den "
 
 
 
Hoppas ni överlevde  bilden 
 
Detta är vår dag efter jobb o skola 
Hoppas ni mina fina haft en jättte fin dag oxå 
 
På återseende 
 
PuSs & kRaM!
 
 
 
 
 
#1 / / Sussi:

Vad mysigt med restaurangbesök. Kul när man har hittat sig en restaurang som man gärna återkommer till..
Tiden går så himla fort. Jag får nästan lite panik att tänka att det bara är en månad kvar till julafton. Inte för att jag ligger efter med julklappsinhandlandet eller så, för det är jag nästan klar med. Bara ändå så där.. ;)
Fast lite mysigt ska det bli att få upp adventsstakarna och stjärnorna..

#2 / / åsa i åsele:

Grattis till Din man <3

#3 / / åsa i åsele:

Helt otroligt så fort hösten gått,
knappt skolan hann börja å nu strax jul.

Jul är ju inget jag ser fram mot,
min ångest växer... helst skulle jag hoppa härifrån å till januari.

Hur har Du det med Ditt knä,
är det okey nu?

kram

#4 / / starsinlife.blogg.se:

Såg gott ut!

#5 / / Eva`s blogg:

grattis till din make :) kul att fira o fina ni är kram på dig

#6 / / Cissi :

Å vad mysigt att gå ut och äta! Stort grattis ;)

#7 / / Anonym:

Men åh vad mysigt! Och vad gott det såg ut :)

#8 / / petra:

Grattis till din make och maten såg smarrig ut,kramar till dig fina vän

Åh så mysigt! Stort grattis till honom :)