Stay tuned

 
 
 
Good afternoon!
 
Hi darlings! 
 
Har suttit  i telefon hela halva  morgonen så har inte alls hunnit med de jag hade tänkt hittills idag
Och nu har det to blivit efter klockan tolv eftermiddag  hi hi 
 
 
 
Här blir det visst inga sommarbilder i dag, grått och blåsigt. Ni får hålla till godo med några bilder från vårt kök i stället här på morgonen 
Va det inte idag som sommar vädret skulle dyka upp ?
 
 
Älskar när jag har tid att mysa med ett gott bröd och gott pålägg 
 
 
 
Vad har ni för planer för denna Tisdag?
 
 Have a great day darlings! 
 
All Kärlek ❤️ 
Kram ❤️
 
 
 
 
 
 
#1 / / Kristin/onlyfemale:

Vad gott det ser ut!
Här blev det jobb, på och nu fotboll;)

Kram

#2 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Godkväll på dig! Jag har jobbat som vanligt och varit på matmarknaden. Så skönt att vädret rättade till sig under dagen. Ikväll var det ju riktigt skönt.
Må så gott!
Kram

#3 / / ɑ n n i k ɑ:

Gott!

#4 / / Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Smarrigt det ser ut. Jag håller tummarna att sommaren kommer imorgon :)

Kram Hanna

#5 / / petra:

Så gott och basilika måste jag köpa hem nu:) jo tack så mkt jag blev såååå glad över din hälsning på insta:) kramar o god natt snart.

#6 / / ✫ Fru Eriksson:

Så gottit ...