fabulous saturday

 
 
Kvälls feeling 
 
 
Hej vackra ni!
 
Vad har ni hittat på idag då ? 
Hope you all are having a fabulous saturday.
 
Vill bara kika in och önska er en bra fortsättning på helgen 
 
 
 
 
Klarar inte en kväll utan levande ljus i i dessa "höst-rusk-tider"…de skapar verkligen såååå skön stämning i hemmet. Love it !
 
Lååång härlig sovmorgon här idag 
.ingen stress i sikte, bara mys. U.n.d.e.r.b.a.r.t.!!!
Alltså hur underbart är det inte me ledigt och helg?? 
Hoppas att du också har fick  sova  ut gott och länge och att du känner dig pigg 
 
Idag va jag och sessorna ♥  på loppisar lite här runt oxå väldigt roligt faktiskt
och ja vi hittade allt lite kul saker. 
Sen i väg med lilla maken ♥  ute en sväng så typ hela dagen gick där 
 
självklart visar jag gärna några utav de mest gillade på instagram från vardagsrummet 
 

Jag sitter här  i myskläder i soffan och n.j.u.t.e.r. verkligen denna mysiga dag som snart är till ända. 
Och nu blir det strax en liten runda runt här för att stoppa in små fötter under täcket
Den stora prinsen har   sleepover tomt utan honom här  ♥
 
Lite deppigt här ännu  så lagar i mitt hjärta det som behövs med lite slapphet och närhet  av mina kära 
 
 Hoppas ni får en fortsatt  härlig helg med massa kärlek
En fin Söndag i morgon  fylld av feelgood:)
 

PuSs & kRaM!

 

 

#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Det låter som du hade en riktigt skön lördag! Jag hade så ont i mina leder igår så det blev inget gjort. Dessutom fick jag migrän på kvällen. Ingen höjdare alls!
Men då är det skönt att man i alla fall har en ledig dag till innan det blir jobb igen!
Hoppas du får en skön söndag också!
Kram