Usch mådde så dåligt sen ..

 
Lite snapshots from la kitchen today 
 
 
Godkväll finaste ni !! 
 
Hoppas att du har  en fin helg.
 
Vart tog våren vägen? Den har varit här hela veckan (?) Vips sa är det så trist grått typiskt när det är helg , men ser ut som det,blir åtminstone mycket grönt runt om  när det regnar ... hihi .. Något positivt där. 
 
.Nu Har jag idag tagit hand om en massa måsten här hemma idag .., tvättat bänkar , vattna blommor och rensat några papper .. städar, diskar, plockar undan .. Jag tror att de i huset tycker jag borde göra allt, för närvarande gör ingen någonting om jag inte tjatar o jag antar det enklare att göra saker själv så det blir gjort. 
Idag fick ja dåligt samvete..   usch man blir ledsen men i bland måste man visa att man tappar tålamodet. 
 
 
Blev så ledsen efteråt men det gav något så sen så hjälpte sessorna mamma och vi fick ordning på det mesta. 
De har varit inne nu igen i en sån där period då de tror att allt läggs tillbaka utav sej självt. 
En gnällig mamma är ju det enda som det resulterar i  ??
 
Mådde dåligt och blev ledsen efter men de måste förstå och lära . Brukar ju vara sååå duktiga oftast utan tjat 
  Min älsklingar.  ♥ 
 
 
 
 
Tja inget tjusigt kök här. 
Tvärtoom väldigt trött på det just nu som mycket annat  :)  ha ha oj vilket gnäll idag. 
 
Annars då ?
Har varit en dag i lugnets tecken på så vis att vi bara varit hemma pysslat  , fått lite besök ( vilket va mysigt ) 
såååå underbart med lördag och hela familjen är hemma!  
Härligt precis som jag gillar 
 
Ta hand om er, så hörs vi såklart!
All Kärlek
 
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

En dm nysnö fick vi under natten... vintern kom tillbaka.

Du har väldigt fint hemma, det vet Du att jag tycker, fräscht å undanplockat.
Här ser det ut som om vi leker Hela havet stormar samtidigt som det blev jordbävning.

kram

#2 / / nathalié - mamma till charlie:

vad bra de hjälpte dig sen =). det är viktigt att lära barn att man ska hjälpa till hemma, det hjälper dem ju senare i livet sen fastän de inte själva vet om det hihi.