Take care of each other!

 
Tjingeling lill-lördag!
 
Onsdag har vi idag mina vänner, ”mitt i veckan-dagen”
Det  va bara att hoppa i Hunter stövlarna och fälla upp paraplyet när vi gick till skolan och jobbet idag . 
Nu får det räcka me regnade så ledsamt det är. 
Tror typ denna blogg är det enda det handlar om  detta himla  regnväder jämt.. suck 
 
Kvällsbild igen från casa weberskölds. 
Tycker nu igen detta kommer att det aldrig blir läge mer än oftast just mitt på dagen att få till fina ljusabilder
 
idag har mami och sessorna varit i väg till sjukhus för att hälsa på min vän som ligger där. hon blev nog glad när vi kom . 
Sen iväg till stora a6 för att shoppa lite höstnytt i form utav nya skor till oss tre. 
hoppas de vi hittade blir bra nu i höst. 
 
 
 
 
 
Nyduschad och lite småtrött har jag nu krupit ner i sängen och ska nog blunda här när som helst. 
Japp Gosiga sängen väntar. Finns det något bättre än att krypa ner under det fluffiga täcket?
 
Finns det en känsla jag tycker mycket  om... är det känslan av att  duscha och krypa ner i rena lakan och bara dofta gott. mmm ljuvligt!! 
Se sover man gott. 
 
Hoppas att ni alla fått en bra kväll!
 
GoDnaTtkRamAr !!
Stor kram
 
 
Talk to you later
 take care of each other!