Keep it simple

 
 
thursday kitchen 
 börjat jag känna mig lite hängig.. hoppas det inget blir utav det.. 
 
 
Gokväll hjärtan, hur mår ni?
Jag har precis krypit ner under filten i soffan med tända ljus i hela lägenheten
 
 
i mitt kök idag...
Hortensian börjar bli väldigt grön nu .. men har inte hjärta att kasta ut den. Älskar alla hortensior som funnits att hitta lite överallt just nu. Livar upp vilket rum somhelst med sina underbara färger och blommor  
 
 
Alltså idag.. Att vakna till härligt ljus och solen som gick upp 
Solen som sken in genom köksfönstret så mysigt.. SÅNT blir jag glad utav!! 
Men så kallt det har varit flera minusgrader här och rutor fick skrapas och fast underbar sol så gick det knappt över 5 ggrader. Men luften har varit hög och så härlig att andas 
 
Känner mej dock lite hängig med huvudvärk  och ont i kroppen,förkyld och magot.  så läggdax nu när som helst 
ska bara ta mej en varmt kopp Te till .. nu  väntar soffhörnet på mig..
 
På hösten går jag in i en te-period och i fjol fastnade jag för Kusmis Kashmir tchai som kommer få hänga med mig under alla mörka höstkvällar. Lite kryddig julig smak av bl.a. kardemumma och nejlika. Såå gott
 
Ha en fin kväll och sköt om er 
 
Kramar ♥
 
 
 
#1 / / Life of Johanna:

Hoppas hängigheten vad borta när du vaknade!

Ja fy det gör verkligen ont :( Så vi får se vad läkaren säger på onsdag.

#2 / / Ninni - Foto & Vardag:

så mysigt du gör det :) här har min hals satt i gång på morgnarna.. hoppas inte på någon större förkylning :| gällande sol genom fönstrena så älskar även jag detta MEN inte nu... shises - ja minns inte när ja tvättade fönstrena senast?!? det går knappt att se ut då solen skiner in :D

#3 / / ♀ THE REVOLT ♀:

Jag gillar också när solljus smyger sig in hemma och bara lyser upp allt i sitt vackra sken!:D Jag blir också glad utav det!^^

#4 / / Life of Johanna:

Krya på dig vännen! :)

#5 / / Nathalie - mamma till Charlie :

Usch då :(. Hoppas du blir frisk fort! Det teet lät spännande!

#6 / / Nathalie - mamma till Charlie :

Usch då :(. Hoppas du blir frisk fort! Det teet lät spännande!

#7 / / JUNITJEJ:

Så fint kök! KRYA PÅ DIG!