Fortfarande riktigt kyligt

 
Ja men gud så fint det är här...
 
 
Jobbigt att inte veta vems ens vänner är ..
Jag är jag är lyckligt lottad över att ha  många fina vänner  mitt liv.
Men i bland i såna här situationer så är det ändå svårt att veta kanske vilka som är eller bara "låtsas"är vänner.
Man ber inte att stötta till hundra procent men att du finns där.. det gör så mycket. 
 
 
 
Idag har varit en väldigt jobbig dag igen .
Känslorna kommer och går fram o tillbaka och man lipar lipar och får huvudvärk .. usch 
Det är inget tycka synd om men vill gnälla av mej och säga att jag mår inte bra så ni förstår 
 
 
 
 
Bilder från landet.. så mysigt när kossorna och de andra djuren kommit ut igen 
 
 
Underbar utsikt 
 
 
Förlåt spegeln men ja åkte i bilen samtidigt 
 
 
 
Solen skiner på dagen  men det är fortfarande riktigt kyligt hos oss. Brr… Känns så typiskt Sverige. Den där medelhavsvärmen kommer aldrig för att stanna någon längre tid. Max några få dagar och sen är det kallt och regnigt igen.Ja fast varmare än på mallis har vi haft ..
Ja det va lite bilder från landet i går när vi va där. 
 

Här ska jag nu  gå runt och stoppa in små fötter på mina  skatter och pussa små pannor och sen blir det sängen direkt 
Hoppas på lite sömn i varfall. 
Avskyr att ligga där och snurra snurra och inte kunna sova.. hemskt !!
 
 GodNattKramaR
 
 
 
Publicerat i Allmänt