Sessornas rum

 
Prinsessrummet hos felicia Losan Tilde elin 
Losan som ska bädda och göra så fint vid sin säng .
 
Passade på att plocka i ordning lite hos min lilla skatt när hon är i skolan
 
Hej i vårsolen!
 

Vaknade idag till en strålande sol och en blå himmel.
Man blir såå glad !! 
Men nu har det försvunnit och på kvällskvisten blåste det riktigt kallt och man fick tom  ha jacka på sej 
Har haft eftemidd/kvällsjobb här. 13-21 idag .så nu är ja rätt trött faktiskt. 
 
 
 
 
 
 
 
Lite pics när rummet ser lite städat ut och inte som när hon sjöng här om dagen 
 
 
För  igår  när jag var hemma passade jag på att städa på sessornas  rum (ja för tro inte att det är så städat som det ser ut på bilderna jämt för det är det inte, vi är en helt vanlig familj med helt vanliga barn som stökar till det precis lika mycket som andra barn hi hi   :)
 
 Nu ska jag slappa lite i soffan eller nej, det vågar jag inte för då somnar jag garanterat ;-) Så – lika bra att jag kryper ner i sängen på en gång.
 
Hoppas att du också har haft en FIN Tisdag 
 
NaTtA KrAm 
 
 
 
 
#1 / / Kelly:

Vad fint :D

#2 / / Amanda [SPONTAN]:

Superfint :)

#3 / / nathalie - mamma till charlie <3:

vad mysigt de har! önskar jag hade så mysigt som liten hehe

#4 / / Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Så mysigt hon har det:)

#5 / / Petra Olsson:

Så fina tjejrum;)superfin sänggavel.hoppas du får en härlig Valborg ,kram

#6 / / ♫♪ sandra:

desamma :)

#7 / / Emma Broberg :

vilken underbart fin header du har! ha en bra kväll, kram. <3

#8 / / Emma-Community:

Fina rum ♥

#9 / / Rebecca:

Fint :)

#10 / / MATILDA:

fint :)