Av Längtan ...

 
 
Längtar såååå mycket idag.. 
Önskar jag vore där... 
 
 
 
Heeej !!
Igen ... Ja nu kom lite Längtansbilder oxå idag . Längtar sååå himla mycket önskar mej dit !!!
Man får bara en sån där inre längtan liksom ja vill , ja vill dit nuuuuu. 
Cypern du är såååå underbar!!!  

 
här bodde vi i dessa härliga hus 
 
 
Där uppe vid blå balkongen har ja bott 
 
 
Ja jag säger inte så mycket.. ni ser själva hur fint det är 
 
Behöver verkligen vara där och njuta och vila mej 
 
 
Bad i polen hela familjen  ❤️
Dit brukade vi gå då det är flera lagom pooler i storlek för barnen att vara i 
 
Sol, bad, öl, god mat och  goda drinkar  är det härligt eller?
Bara vara med familjen och njuuuta  ...Helt galet mysigt !
 
Drömmar går verkligen i uppfyllelse ibland. Och det är väl det som gör livet lite extra speciellt, drömmar.
 
Min stora Dröm just nu är att få åka dit igen njuta och bara vara 
Håller tummarna för det ! 
 
❤️
 
#1 / / nathalie - mamma till charlie <3:

men woow vad härligt! vill också åka på sån härlig semester någon gång =)

#2 / / Cissi:

Å så härligt det ser ut! Förstår att du längtar tillbaka ;)

Sv. Tack! Nä inget litet aprilskämt ;)

#3 / / Petra:

Ser superhärligt ut,nu vill man ha sommar:)kram

#4 / / Rita Mählström :

Bara så härligt en skön resa dit tackar nog ingen nej till !!! Håller tummar och tår att det blir en resa för er dit vännen .Kramar Rita

#5 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Ser underbart ut. Vi har aldrig rest, men jag hoppas vi alla inom en snar framtid också får ut och se lite mer av världen. Längtar gör jag ändå även om jag inte vet hur det är. Men alla bilder man sett får en att längta.