Krispiga blommor


 
 
Oj oj så fina blommorna är som jag fick av syster när hon va är 
 
Glad Söndag Sweeties!!! 
 
God kväll min vän. Hoppas allt är väl och att du har haft en fin helg ?
Här är det lugnt. Alla barnen har somnat och jag ochdarlingen sitter vid varsin dator :-)
Snart är det en bra film på tv så vi har söndagsmys . 
 
Tack syster för de fina blommorna de står så fina här 
En härlig krispig bukett. Det är så himla fint. 
 
Vad har ni hittat på idag då ??
 
 
Här har det snöat i massor idag och vinden är nog smått storm här
Tror att flaggstången utanför ska gå itu. 
Massor av snö och sådär lagoom kallt i luften. blir väl ishalt ute nu .
 Glad att jag sitter här inne
  
 
Glömde ju igår att lägga upp en kort på minaVåra sessor 
Titta så söta de va när de skulle på kalas igår.  Med allt ståhej och sminkning va de såhär söta 
Ja söta och finast är de j alltid .. 
 
Skickar en speciell STOR KRAAAM ❤  Till min goa svärmor och till goa vännen  M ❤  Hoppas att ni piggar på er fort !!
 
Nu blir det film mys med darlingen 
 
 
Ha nu en skön start på nya veckan så hörs vi i morgon igen 
 

God natt vackra Du.

Kramar ❤

 
p.s ursäkta vet inte varför som texten ändrar sej bilder flyttas till hörne  eller blir till linjer i bland.. suck !! :( 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lena:

Vilka vackra döttrar! Verkligen!!!

#2 / / Emme:

SV: Ja det tycker jag också :)
Ja man blir jätte glad när solen kikar fram haha ^^
Ja min helg var bara fin, hoppas din också var det..?:)

Tack detsamma!
Kram.

#3 / / Filippa & Talia:

Händer idag då? :)

#4 / / BelleBoo:

Sv; Jamen visst är han! =).
Har haft en riktigt bra helg, hoppas du haft det med!


// Kolla gärna in min webshop (säljer mina egendesignade tavlor) http://belleboo.se \\

#5 / / Fina Frun :

så kalasfina de är :)

#6 / / yasmine modell mamma och fru:

vad fina tulpaner mysigt de lät
jag har slappar kväll nu efter att ha vart igång sen kl 6 imorse efter drygt 4 timmars sömn.
kraam