Dubbel SORG :(

 
Solsken äntligen över vår stad 
 
Dubbel sorg idag !! 
 
Tjingeling nya veckan! 
 
Här utanför fönstrena är det så vackert i  lilla staden, lite dimma här och var men  solen stråålar från enblå himmel och det är bara någon minusgrad ute! Perfekt för att bli på bra humör 
 
Men idag har jag SORG  en jobbig dag har det hittils varit 
Varit på begravning för vår lilla morbror idag det va så fint men är alltid jobbigt och sorgligt . Man får huvudvärk av allt gråt och det känns i hjärtat. 
 
Sen har fick jag höra att en av mina vårdtagare på jobbet som stod mej varmt om hjärtat har gått bort. 
Det känns såå jobbigt :( 
 
Dessutom tänker jag på lilla svärmor som har en stor operation idag och som vi inget hört om hur det gått Nervöst!!
 
 
Sessorna på väg hem från skolan 
 

 
Någon utav de fina blommorna vid morbrors begravning 
 
 
Usch ja nog med gnäll här ifrån nu 
 
Solen gör mej i varjefall jätte glad att den tittar in här genom fönstret och lyser så fint . 
(Förutom att man ser hur rena fönstrena är hi hi not  ) 
 
Nu ska vi se vad vi hittar för middagsmat här idag 
 
Jag önskar dig en HÄRLIG start på veckan och en dag fylld av solsken + positiv energi!
 
PuSs & kRaM!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / elin stridh:

bra hoppas du inte tar bort mig ;)

#2 / / Linda:

jo men verkligen, det går ju inte alls! vi har bestämmt oss för att söka hyreslägenhet nu men inte lätt det heller! :/

- kram på dig! <3

#4 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Beklagar sorgen. Förstår det känns tungt, det är aldrig lätt att mista någon. STOR KRAM

sv: Tack sötnos. <3

#6 / / basebollivet.blogg.se:

Men usch vad trist, då förstår jag att det varit en tung dag. En kram till dig.

Vad bra. Det är rätt skönt att ha honom för mig själv någon gång på dygnet. Från och med april så ser jag knappt röken av honom. Lite trist.
Det är väl skönt att somna när man kommer hem? Jag är expert på att somna om numera haha.

#7 / / Fina Frun :

Åh vad tungt. Jag beklagar. KRAM!!

#8 / / elin stridh:

great :D