Underbar inredning för massor pengar..

 
 
Underbar altan eller ja balkong va det heter 
 
 
 
 
 
 
Chelsea - New York
 
24 350 000 SEK för 3 rok !!! 
 
Esny.se
 
Jo visst är det fint men så mycket pengar.??
Finns oxå en i
Tibeca  new york  pris: 94 900 000 sek 9 rum och kök Såld !! Vem köpte en sån ??
Eller Central park - New york Pris: 54 000 000  såld!!  3 rok  ???
 
 
Mår ni bra  söta ni ? Har ni haft Sol idag ? 
 
Här  är det bara bra och vi har haft en så skön och solig dag  Älskar solen !! blir så glad när den är varm skön och HÄR !!   Känns ju åter som om det är sommar!
Tänkte just på det när jag trippade hem i från jobbet nu ikväll. KVällssolen sken.. fåglarna kvittrade och det va ljummet varmt och härligt  B.A.R.A Ä.L.S.K.A.R D.E.T..!!!!
 
 
Nu ska jag mysa med p.r.e.m.i.ä.r.e.n. av Allsång på Skansen. i repris såklart då jag missade det innan. 
Ny dag i morgon me
 
 
 

Njut din dag fina du !   :)

LoVe!


.
 
 
 
 

 

men herregud nästan 95 miljoner! förstår inte att man kan ha så mycket pengar ens.. inte ens om man tar lån, hur har man råd med det om man inte är kändis?

SV hehe det är gött att vara nattuggla ibland ;). idag är jag hundvakt åt en liten dvärgpinscher-blandning, riktigt roligt har han och ludde. men blir en lååång dag hahah ;).

ja jag är så nöjd med skorna :)

kramis

#2 / / Eleonore:

En hälsning från trettio grader i skuggan i Alanya! Vi smälter nästan bort! Puss puss!