Lite krasslig ...

 
 
Ännu är tomtarna uppe  hos oss 
 
 
 
Hej på er förresten !
 
Kikar in en snabbis denna söndag. Känns verkligen inte som en söndag alls tycker jag,
Jag känner mej helt veckovill just nu  gör inte ni ? 
 

Mår ni bra och är ni i nyårspartymood!?! Eller står ni kanske i köket och fixar ?
Här är det en lugn kväll 
 
Är så förkyld och hängig så känner mej helt krasslig 
 
 
Detta är väl min vän idag .. suck 
 
 Är krasslig, hela kroppen ilar och jag är såå frussen och tröött och har huvudvärk så väldans mycket mera ont i kroppen än annars , fy. ..   Sippar Chai latte i massor och Kusmi te  och försöker kurera mej .  Massa honung oxå 

Åh nu tycker jag nästan synd om mig själv här. ja ja 
hoppas detta går över fort. 
 
Nu ska jag hoppa ner under gos filten igen . Många varma innetofflor och faktiskt rosa morgonrocken på mej 
nu ska här kureras lite mera 
 
Säger igen 
TACK alla ni som tittar in coh ger så underbara kommentarer Det värmer gott 

Ha en mysig kväll alla fina ni ! 
 
Kraaaaaaam
 

 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Moster:

Julen varar till den 13 Januari här.