Vissa personer får mej att må...



lilla KAJSA



lilla ALICE

Godmorgon min vän! Allt väl?

H
ärlig sol här i dag me.. Fast det e väldigt disigt och molnen är här runt om .
Hoppas det är solen som vinner och tar sej igenom !!

Hur mår ni idag? allt ok ?
Känner mej inte helt på topp  så jag ska vila mej en sväng till tänkte jag.
Blir så trött på denna jobbiga huvudvärk och magen har varit värre nu några dagar.
Men jag stressar inte mycket men känns som en inplaneerad sak är jobbig i bland och det e lite mycket med det just nu så kanske därför.
'Har så mycket papper som ska skrivas och göras.. Orkar inte tänka på det =(
Vet inte varför de ska tjata om allt man ska INTYGA  pust!

En sak som jag förundras över Är VISSA personer som man har trott är på ett vis....
sen visar det sej att de är ännu värre !!!!!
M
an funderar över hur det kan va så genom falska . i den positionen undrar man hur de kan betee sej så mot... ja
D
e som är under. Jag blir ju inte förundrad på denna personen då jag sagt det hela tiden .. men att man kan ha så RÄTT liksom ?? Som jag trodde hela tiden
Och nu vill jag ännu mindre prata med den personen igen

Usch ursäkta jag orkar inte skriva omdet och ändå .. Vet jag inte är ensam om det det känns skönt

Eftersom det va så många som frågat över mina kisse katter så kom de på bild idag igen
Det är KAJSA som är 10 år och ALICE som är 3
så nu har jag sagt det igen =))

Nu ska jag vila lite så jag kommer i gång med något idag.
Lilla minsta ska ta kort till tidningen idag me  får inte glömmas bort .  Får se annars hur det blir på födelsedagen hihi

Önskar dej en toppen dag med mycket sol


Kramar & Pussar
Publicerat i Allmänt
#1 / / annsoh:

ja hoppas det! :) aww är det dina barn du har bilder på på headern så sötA! :D haha katterna är oxå söta!

#2 / / Veronica:

Gud så söta =)