Grå måndag



Har en väldigt stor längtan om att gå i skogen en solig dag och känna hur våren bara är.. Känna dessa underbara lukter fåglarnas kvitter och massor av sol !! Visst låter det härligt??


Hej Måndag!

Sitter här i soffan och skiver på lapptoppen fast jag tror jag borde ligga i sängen lite. Men väntar på ett viktigt tele samtal så jag känner jag måste va uppe lite till .
Magen är helt ut och in i dag :( Sån värk hela tiden .. mista lilla så säger hela kroppen stopp och jag mår illa svimmfärdig och orkar inget.. ville ju inte att denna skiten skulle börja nu igen  :(  Alltså komma tillbaka till det sämre.. jobbigt och mycket nergående för allt   :( Men men .. ibland e livet så och man får ta det lilla lugna för allt va det e.
måste lyssna på kroppen när den säger i från .

Helgen har varit bra med mycket vila.. Alltid härligt med helg.. fattar bara inte varför det går så fort alltid?
Är bara underbart att få va med familjen och bara va.  Skrota runt i joggisar och inte göra för mycket.. helt mej det :)

Nej nu ska jag vila igen .. kanske blir ett inlägg lite senare idag
Stor kram på er för att ni orkar lyssna / läsa på mitt gnäll

All kärlek till er ♥ ♥

Publicerat i Allmänt
#1 / / Ulli:

Hoppas du får må bättre snart.

Låter underbart med att få gå ut en runda i skogen, fågelkvitter & en massa sol =)



Kram Ulli