Det lilla vita















Bilder från Stadshem

Hej hej. Hur har ni det alla fina?

Här har vi knappt gått upp än . Har två st förkylda tjejer hemma och en kille som hade huvudvärk så vi tar det lungt här idag.
Deras mamma ska skriva lite me så det blir inte många knop idag


Den lilla vita är inte en sommarklänning, utan en liten sekelskiftslägenhet på 36 kvm som just nu ligger ute till försäljning i Linnéstan i Göteborg. Visst är den fin? Liten men söt. Jag tycker sängdelen är fint avdelad och mysig.  Det pyttelilla "köket" ser också fint ut. Se fler och större inspirerande bilder här!

Gillar verkligen vitt, vitt det e så rent och fint. Vad tycker ni ? Gillar ni vitt?

Ha en riktigt skön Tisdag kära ni så hörs vi säkert lite senare
Trudelidu

Publicerat i Allmänt
#1 / / GUEVACCI:

en sån lägenhet ska jag ha, vit!

#2 / / Malin:

Hej. Var gärna med i "Veckans blogg".:D

http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-35.html

#3 / / Suzy puzy:

Sv: Jo jag med, eller överhuvudtaget att äta frukost. Det blir lite lättare när det är gott. :)

#4 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

bajspojken valde den klänningen :D

#5 / / HANNAH / SPOINK:

sv: ja visst var den sööt!



Vitt är supersnyggt!

#6 / / Louise:

riktigt mysig lägenhet skulle inte tacka nej till den ! :)

#7 / / lovisa:

sv: ja de som är bra med puffarna att de finns ju bara själva klädsel att köpa till, i vit,rosa,svart,grön, alal möjliga färger:D

#8 / / milena malmros:

åååh vilken hääärlig inrednign!! typ så vill jag ha det i mitt nya boende :)

#9 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

han kallas ju så ^^

#10 / / Malin:

svar: blogtrafiken är gratis, och det funkar väl helt okej :)

#11 / / Zeinab:

Aha menar du bilden på headern? Den var super snygg.

Tack detsamma.

#12 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

bra start på veckan nu , de nu två gångna dagarna?! :D

#13 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; hoppa av skolan om du ändå bara klagar på den då (:

#14 / / FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; hoppa av skolan om du ändå bara klagar på den då (:

#15 / / emma:

det var ju skit snyggt:O

#16 / / thaipinnen:

herregud vad fint !

#17 / / linaa vikken pina:

Oh det är verkligen super fint!! Älskar vitt!!



Hoppas ni oxå får en toppen dag!

#18 / / ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet:

krya på er allihop!

#19 / / GUEVACCI:

hehe ja det förstår ja ^^

#20 / / Gabbe:

grymt snyggt =D åh de får krya påsig!

#21 / / MICHAELA VERITAS:

Såg ut som en superfin lägenhet tycker jag!!

Tack hoppas din helg var härlig den med! :)



Kram

Michaela Veritas



KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

#22 / / m3lind4:

Sv: Okej :) vilken köpte du då?

Tack så mycket, din blogg är med fin. Min dag har varit helt okej, din då? :)

#23 / / m3lind4:

Sv: Det kan jag tänka mig ;)

#24 / / milena malmros:

Taaack för fina komplimanger :) jag vet inte än, blir att upptäcka sthlm och söka bättre boende tror jag :D Hade hellre åkt på semester en vecka till men vad ska man göra? :P

#25 / / c i n d y ▲:

Åh vad fint! Skulle verkligen inte tacka nej till att bo där :)