Vackert vintervitt



Här ser det inte helt fel ut Sitta här och mysa. Gillar den flätade
kudden från Room. Även riktigt snyggt med det mörka golvet mot det vita.



Eller dethär  Dösnyggt, Gul, silver ,vitt Jätte fint .. blir riktigt inspirerad av det .



Snygg vedkorg från Asplund.



Vem vill inte sitta här och mysa. ? Hörde att det kanske skulle bli snö i helgen .. Då hade jag gärna haft en brasa  att mysa me . Undrar bara va den skulle fått plats i vårt lilla Vardagsrum   synd =(
Alla bilder kommer från Allt i hemmet

FREDAG och det känns härligt  , Att man alltid längtar så efter denna underbara helg .

Tror att jag redan till helgen ska bege mig ner till förrådet (eller skicka ner maken ;-)) för att hämta upp och sedan gå igenom de Adventssaker och småplock vi har. Kommer dock inte sätta upp något innan först i slutet av nästa vecka, men fingra lite på sakerna ska jag allt ta och göra. Men jag längtar så nu .. inte såå låångt kvar ivarjefall till alla stakarna lyser i fönstret igen .. Det är SÅÅå mysigt.

Om man säger att man måste kolla lite så det inte gått sönder några lampor och kanske komplettera något så får vi ju titta och mysa lite på det i varje fall hihih


Ja ja nu ska jainte sitta h
är längre
Ha nu en jätte skön helg . Och för er som vill så skriver jag ju mera i helgen såklart om inte redan i kväll hihih


Stor KRAMIZ på er så länge
Publicerat i Allmänt