» Nu är Tassimon här!!

 
 

 Halloj  sweeties !

 
Hoppas att du har sovit godare & längre än mig och att du är klar för en ny lovely dag!?  Själv ska jag fortsätta med att pynta lite på min lediga dag 
 
Nu är den här  Min fina TASSIMO !! 
Min fina gåva som jag vann hos mysiga  ANNA 
 
Så idag i snöyran blev det Varm choklad till fukost
 
Kan du ju behövas eller vad säger ni ? Herre gud vilket väder vi har . OCH det  fortsätter att snöa om än i lite mindre variant. Men det är så vitt ute och i luften att man knappt ser ut.  Det som är mysigt är ju att allt pynt blir så mycket mysigare i snön 
 
Nu dax för lite mera pyntande och i kväll kommer föräldrarna på besök om de inte snöats in innan dess 
Ja ropade minsta skatten SÅ kul det ska bli  :) Ha ha tror ja me 

Have a lovely day my sweeties! :)

PuSs & kRaM!

p.s hahah se nu att ja kom me på bilden överst oj vilket fiasko ja ja  jag bjuder väl på det då nu när det är inlagt hi hi  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback