Man hittar allt man gillar

 
 
Ni frågar ofta vart jag hittar  min inspo ifrån ?!
 
Ja " förr - i - tiden "  så köpte jag massvis med inredningstidningar som blev så söndriga utav allt bläddrande och lästa 
Men numera kan man bara kika överallt på nätet och hitta 
Pinterest instagram mmm 
 
 
Den här underbara inredning och detta fina hem har  MINNA 
 och hon finns på INSTAGRAM  
 
Älskar Instagram att man hittar vilken inspiration man än gillar . 50 tal , gammalt, retro, stilrent, shabby allt.....
 
 
Nu är det ju mycket inredning inför påsken och JA det är flera st som redan börjat pynta 
 
 
 
 
Japp det va allt för denna stund 
 
 
 
#1 / / Lexochlogan :

Så mycket fin inspo, ja man kan verkligen surfa runt i evigheter och hitta nytt hela tiden.

#2 / / Anonym:

Mycket smått och gott och även hos dig! Tack för inspo🤗kram på dig// biggeros

#3 / / Yela:

Åh Pinterest är såå bra! Brukar alltid kika in där för inspiration 😃 Men känns tråkigt att de troligtvis kommer bli omöjligt att hitta inspo efter artikel 11 & 13 gått igenom 😓 Kramar

#4 / / Sara Stödberg:

Tack för tipset! Just nu har jag planer på att måla om några möbler till vitt från brunsvart.. Första gången ever!

#5 / / Pauline Hurtig:

ås å mycket fin inspo :D

#6 / / Kamilla:

Inspiration måste komma från olika delar för att ett hem eller rum ska leva. Något som jag har svårt för är när hem och rum blir för stumma och saknar accenten som gör att det lyfter.